![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Been there, done that, got the t-shirt..
Ble en forholdsvis sen morgen i dag.. Frokost først klokken 09:30.. (Jeg liker virkelig den tidssonen her.. Føler at det er den jeg har levd i de siste årene ![]() Frokosten var bra. Første gang jeg spiserhotellfrokost som ikke ligger på en buffet, men bestilles fra en meny. Ellers var serveringsdamen hyggelig, og fylte på med kaffe og juice når det trengtes. Hall of Fame var også grei nok. Kunne kanskje vært litt mer imponerende, men jeg ble absolutt ikke skuffet. Forøvrg kunne damen jeg kjøptet-skjorter av, fortelle at broren hennes likte Norge, og en del musikk derfra (Stikkord: Dimmu Borgir). En liten tur tilbake til hotellet, før housekeeping kom for å vaske rommet, Vi tenkte det var på tide å få i seg litt middag, og fant ut at det meste var stengt på 4. juli, så vi endte til slutt opp på Hard Rock Cafe (bare 3. dagen på rad ![]() Nå er det nok en avslapping, før det etter planen blir litt fyrverkerititting i kveld, før avreise til Chicago og et lite fly og ...-treff i morgen. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Planlegging av CMB-tur (var: "Rutevalg til CMB-tur - Cathay F vs Emirates F") | Peppep | Reiseforum | 40 | 08-06-2013 14:34 |
Junaiten: Here we come again | Martin | TripReports | 118 | 20-07-2008 07:30 |
UA til junaiten - hva kan man forvente? | Isbamse | Flyforum | 14 | 18-06-2008 09:03 |
Junaiten:Just a little svipptur for the julebord.. | Martin | TripReports | 22 | 21-01-2008 22:30 |
Spørsmål til dere i junaiten | ANX | Flyforum | 0 | 11-02-2006 23:20 |