![]() |
|
![]() |
#21 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
De virker....
|
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Postingene blir kortere og kortere her inne virker det som.
men for å avslutte topic så gikk alt bra og flyet ble noen min forsinket på returen. Dem som opplevde dette i Stockholm fikk vel litt underholdning med på kjøpet. Regner med at kabinsjefen blir nødt til å spandere en "tabbe-pils" på resten av crewet ved første anledning. ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Newcomer
|
![]()
"Sliden" (eller "sklia") ble jo ikke utløst da.
Den var på vei til å bli utløst, men feilen ble oppdaget før døren var blitt åpnet helt opp. En venn av meg var ombord i flyet. "Sliden" ble erstattet med ny på OSL igjen.
#26 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Kan nok stemme det! På 73'ene må døren nesten helt opp før sliden utløses.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Med andre er hele postingen sn liten storm i ett vannglass....fra full sklieutløsning og forventet stor forsinkelse etc, så ble det nesten ingen oppblåsning og ingen forsinkelse.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Vel, jeg har bare å forholde meg til hva min kamerat som faktisk var på flyet fortalte..
Så kan resten av dere tro hva dere vil.. sådeså ![]()
#29 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joda - og vi forholdt oss til det du skrev.....
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Häng med in i hangaren hos Norwegian på Arlanda | HenrikL92 | Småprat | 0 | 06-02-2017 14:37 |
Norwegian med Arlanda - Tel Aviv? | MartinL | Flyforum | 51 | 04-04-2011 22:35 |
Norwegian med nye sommeruter fra Arlanda | MartinL | Flyforum | 0 | 04-11-2009 10:33 |
Arlanda idag: Austrian 777 + lite mer | HansJ | Bilder & foto | 14 | 20-05-2008 22:33 |