Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 14-01-2007, 20:52   #11
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Ut på tur - Junaiten, here we come..

Da begynner brikkene såvidt å falle på plass..

Ser ut til at det blir LH over dammen begge veier. Billigste pris hos LH var ca. 10 kroner under BA, så der var det egentlig dødt løp. LH flyr busser med to-setere, og kameraten min stemte for det (etter en 14-timers tur med JAL fra AMS til NRT sittende innenfor en sovende japaner). Dessuten får jeg to nye flytyper, et nytt selskap (BA har jeg flydd før..), og to nye flyplasser (Har vært på LHR før. Nå ser det ut som det blir FRA en veg, og MUC den andre..)

Leiebilen ble nedstemt av et par CO-billetter for ca. 800 kroner for begge to fra CLE til ORD. Fra NY til CLE derimot, må man ut med ever 3000.. Uansett, så kan jeg kanskje notere ned en embraer, samt enda flere flyplasser; La Guardia, samt O'Hare, eller Midway (Er en av disse å anbefale framfor den andre?), samt enda et selskap (CO)

Hoteller er funnet hos Hilton.com, så vi bor hos faren til Paris hele vegen. I Chicago blir det forresten Hampton, da Hilton Chicago ikke hadde noe ledig for den ene natten. Om vi hadde blitt der to netter derimot, var det ledig.. (men da må det vel være noe ledig den første natten også??).

USA-spesialisten har dessverre ikke imponert meg nok til at de tjener noen penger på dette.. Først gir de meg en liste over hoteller. Jeg sjekker ut hotellene på tripadvisor.com, og finner ut at jeg vil bytte ut to av hotellene med to andre, hvorav det ene var et jeg fant på nettsiden til nevnte reisebyrå: "Beklager, jeg har ingen tilgang til disse hotellene".

På samme reisebyrås nettside, nevnes også Amtrak, og de skriver at de kan hjelpe til med både enkeltbilletter, samt togpass. Jeg spurte om pris på turen fra chicago til LA, men hun kunne dessverre ikke skaffe Amtrak-billetter..

Gleder meg, jeg...
Martin is offline   Reply With Quote

Posting Rules