![]() |
|
![]() |
#21 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God julaften i fra Bainbrigde....andre dag paa rad med nysne paa bakken, akkurat nok til aa skape stemning uten problemer.....hadde lillejuleaften med Medisterkaker og hjemmelaget roedkaal....med Port Townsend Juleoel og Aquevit ... en god start paa en lang helg....etter diverse Latte'er og bakte godis fra Blackbird Bakery ... settes kursen i dag for Portland....hvor det staar fisk paa menyen i kveld.....diverse soer italienske retter....morgendagen blir det foerst lunsj paa Portlands beste Italienske Resturant, som kun er aapen for at ansatte, slekt og venner kan feire en tradisjonell Italiensk Julelunch....
Bueno Natale
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har julefreden senket seg over Mosjøen og det dufter herlig i hele huset av ribbe med alskens tilbehør! Dette måltidet har jeg gledet meg til i 364 dager...
Forøvrig første jul med juletre "Made in China"... Er ikke helt komfortabel med dette enda, men har laget en dekorasjon med granbar så det var rett lukt i stua når jeg våknet i dag. Ellers har dagen gått med til tradisjonell julegrøt. Inviterer alle venner hjem til grøt med mandel og marsipangris til premie. En hyggelig tradisjon som mange sier de må ha med seg for å komme i julestemning ![]() Edit: Forøvrig ingen snø i Mosjøen... Rart, men skal være inne hele kvelden, sååå... Avslutter med å ønske alle en riktig fin kveld sammen med familie og/eller venner. Og en spesiell tanke til de som må jobbe og være borte fra de de er glad i... God Jul
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago!
I Norge er det full pakkeåpning på gang regner jeg med. Julestemningen er kommet, dog er det jo ikke jul før i morgen. Fruen baker julekaker, jeg har fått tildelt 20 minutter på nett. I ettermiddag kommer broren til fruen med sin kjæreste over for norsk julemat. Pakkeåpning i morgen hos svigerfar. Ha en fredelig jul alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så julematen kom frem, Tommy?
![]() Her i Trondheim er det ingen hvit jul, men ribbe med mere er fortært, juleheftene lest, og nå ligger jeg bare og slapper av mens jeg venter på kaffe og pakkeåpning. (For 15 år siden hadde jeg ligget foran juletreet og nistirret på pakkene på dette tidspunktet...) En riktig god jul alle sammen!
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Go' Julaften fra Alpharetta! Her er vi akkurat hjemme etter to julaftener hos guttenes besteforeldre, saa jeg begynner faktisk aa bli litt lei av denna julefeiringen ...
![]() Velvel .. gutta scorer stort som vanlig, og i morgen tidlig er det klart for siste innspurt. I kveld blir det noe lett til middag, etterfulgt av litt av julekonjakken ..... Ingen utpreget julestemning .. 17 grader varmt og relativt pent ... sitter og hoerer paa NRK P1's julemusikk .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel overstått, da kan nedtellingen begynne mot 24 Januar og USA tur.. igjen!
![]() Ellers, er så mett at jeg nesten sprekker - how how how ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Julaften morgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 50 | 25-12-2010 00:24 |
God lille julaften | BSSW | Flyforum | 44 | 24-12-2009 07:54 |
God Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 30 | 24-12-2005 16:35 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |
God Lille Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 23-12-2004 19:43 |