![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ny uke, nye muligheter og nye ting å oppleve! Hadde ikke time’t at vi skulle treffe full blossom av cherry, og er glad vi gjorde fordi det er utrolig fint selv for en uten hage/grønne fingre. Utrolige nyanser av hvit og grønn, og folk er mer blid/glad enn vanlig nå som det er vår (hanami på japansk). I dag er planen Keage Incline og ned til en kanal og båttur, lekeplass og så første restaurant besøk (ikke enkelt med to små, primært take-away til lekeplass).
Med sol og norsk sommer temperatur ønskes alle en nyyyyydelig dag! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
En fin helg er tilbakelagt. To flyvninger fra Kjeller ble det, Tecnam og Diamond da40. Deilig med litt luft under seg igjen! Ikke mange flyturer nå for tiden, 4 så langt i år, pluss en som kommer på tirsdag igjen. Det fine er at jeg sitter i cockpiten på alle turer så langt i år. Fint å være pax i småfly! ![]() Ha en bra start på uka! |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Kaffe, forum og NRK Stor Oslo er dagens første kombo. Snart opp til toppen av byen og siste arbeidsuke før påskeferie. Kjør på:-)
|
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra flytoget på vei mot nytt prosjekt, der den nyervervede DY Priority skal testes i det som ser ut som flott flyvær. Heldigvis avbrutt av påsken så det ikke blir 4 uker borte i slengen, så bare halvannen uke til jeg skal hjemom.
Ha en fin mandag! |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Strålende vårvær, så ikke umulig noen kaffer må tas uten på kontoret. Så er det både fotballtrening og fotballkamp for barna, så da blir det litt logistikk også. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
#6 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ligger an til å bli en fin vårdag her på sørvestlandet selv om det var noe kjølig å vente på L5 på vei til kontoret. Ønsker alle en riktig god mandag.
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Om et par timer blir det å bevege seg til OSL for en Tysklandstur i embeds medfør. Det blir AirBaltic for Lufthansa til München, og målet for dagen er Ottobeuren i Bayern. I følge YR er det best å hente frem vinterjakken igjen… Ha en finfin start på uka
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra GDN. En iskald helg unnagjort med gjengen
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Ikke noe Kyoto på oss, men vi har i alle fall vært på ferie i Japan i år. Ble bare Tokyo, Nagoya, Kobe, Hiroshima og Fukuoka på oss. I dag står tur med Colorline til Kiel, for tur, sammen mine foreldre på 82 år, som jeg begynner å merke at blir eldre. Nå må vi virkelig begynne å ta hensyn til dem. Å gå fra Aker Brygge (Vika Atrium) til Colorline var litt for langt å gå for min mor. Vel, ha en fortsatt fin dag til lands, til vanns eller i luften.
|
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Tenkte å være flink gutt i dag og kunn ta Uber til Nationaltheatret Middager i Istanbul i dag og i morgen og forhåpentligvis litt roligere med demonstrasjoner da hotellet vårt ligger mer eller mindre på plassen.
Forferdelig å se hvordan 747-8 ble angrepet i en av de andre postene her fordi han ikke mente akkurat det som noen andre mener er riktig mening.. Rart verden er ustabil.. |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Snart halvgått dag her i prosjektet og lunsj. Selv om oljeprisen har gått noe ned påvirker det ikke pågående prosjekter så her er det fortsatt fullt trøkk. I kveld gruppemøte i partiet. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=sF80I-TQiW0
Jaja. Med denne 90s chill japanese lofi wibe spillelisten venter jeg på en excel-gavepakke fra sjefen, som må bearbeides. Sola skinner og bjørka hånflirer mot meg på andre siden av glassskiva.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hersketeknikk er gjerne å benytte seg av løgn, vi ser jo det i bruk fra Washington/Florida for tiden. Har også ertet på meg en MAGA-kjerring i nabolaget som nå kaller meg ‘sviker’ for å henge opp det norske flagget. ‘Alle’ i nabolaget er selvfølgelig enige med henne, men ingen har såfall innrømmet det. Måtte blokkere henne på telefonen til slutt.
Velvel, hadde det ikke vært dette, ville det sikkert vært noe annet. Karen er Karen. Vått og trist ute, men det ser ut til å gi seg litt nå. Blir en kort tur med vovsen, tror jeg. |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Da sporer vi bort fra person til person-fokus og politikk før vi må stenge denne tråden også. </mod>
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg er best
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy torsdag fra ca Kjeller | Fnate | Flyforum | 13 | 28-11-2024 21:04 |
Mandag og happy lunar/chinese new year! | petter380 | Flyforum | 13 | 23-01-2023 19:58 |
Happy Mandag | Fnate | Flyforum | 8 | 12-04-2021 14:32 |
Happy fredag fra Xi'an (XIY)! | petter380 | Flyforum | 14 | 22-08-2014 21:17 |
Tips for Kyoto/Kobe/Osaka? | Cavok | Reiseforum | 3 | 27-09-2011 14:37 |