Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 07-04-2025, 00:35   #1
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Default Happy mandag fra Kyoto

Ny uke, nye muligheter og nye ting å oppleve! Hadde ikke time’t at vi skulle treffe full blossom av cherry, og er glad vi gjorde fordi det er utrolig fint selv for en uten hage/grønne fingre. Utrolige nyanser av hvit og grønn, og folk er mer blid/glad enn vanlig nå som det er vår (hanami på japansk). I dag er planen Keage Incline og ned til en kanal og båttur, lekeplass og så første restaurant besøk (ikke enkelt med to små, primært take-away til lekeplass).

Med sol og norsk sommer temperatur ønskes alle en nyyyyydelig dag!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Old 07-04-2025, 05:20   #2
Concorde98
ScanFlyer Silver

Default Re: Happy mandag fra Kyoto

God morgen fra Lillestrøm!
En fin helg er tilbakelagt. To flyvninger fra Kjeller ble det, Tecnam og Diamond da40. Deilig med litt luft under seg igjen! Ikke mange flyturer nå for tiden, 4 så langt i år, pluss en som kommer på tirsdag igjen. Det fine er at jeg sitter i cockpiten på alle turer så langt i år. Fint å være pax i småfly!
Ha en bra start på uka!
Concorde98 is offline  
Old 07-04-2025, 06:25   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad mandag fra Ris. Kaffe, forum og NRK Stor Oslo er dagens første kombo. Snart opp til toppen av byen og siste arbeidsuke før påskeferie. Kjør på:-)
EB is offline  
Old 07-04-2025, 06:48   #4
livinspeed
ScanFlyer Blue

God morgen fra flytoget på vei mot nytt prosjekt, der den nyervervede DY Priority skal testes i det som ser ut som flott flyvær. Heldigvis avbrutt av påsken så det ikke blir 4 uker borte i slengen, så bare halvannen uke til jeg skal hjemom.

Ha en fin mandag!
livinspeed is offline  
Old 07-04-2025, 06:53   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Asker. Strålende vårvær, så ikke umulig noen kaffer må tas uten på kontoret. Så er det både fotballtrening og fotballkamp for barna, så da blir det litt logistikk også. Ha en fin dag.
Old 07-04-2025, 08:14   #6
mikro
A330

mikro's Avatar

God morgen fra Stavanger. Ligger an til å bli en fin vårdag her på sørvestlandet selv om det var noe kjølig å vente på L5 på vei til kontoret. Ønsker alle en riktig god mandag.

mikro is online now  
Old 07-04-2025, 08:35   #7
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra hjemmekontoret. Om et par timer blir det å bevege seg til OSL for en Tysklandstur i embeds medfør. Det blir AirBaltic for Lufthansa til München, og målet for dagen er Ottobeuren i Bayern. I følge YR er det best å hente frem vinterjakken igjen… Ha en finfin start på uka
TriStar is offline  
Old 07-04-2025, 09:05   #8
Tjab
Upgrade me....

Morn fra GDN. En iskald helg unnagjort med gjengen

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline  
Old 07-04-2025, 09:05   #9
Futura
ScanFlyer Gold

God morgen fra Lommedalen. Ikke noe Kyoto på oss, men vi har i alle fall vært på ferie i Japan i år. Ble bare Tokyo, Nagoya, Kobe, Hiroshima og Fukuoka på oss. I dag står tur med Colorline til Kiel, for tur, sammen mine foreldre på 82 år, som jeg begynner å merke at blir eldre. Nå må vi virkelig begynne å ta hensyn til dem. Å gå fra Aker Brygge (Vika Atrium) til Colorline var litt for langt å gå for min mor. Vel, ha en fortsatt fin dag til lands, til vanns eller i luften.
Futura is offline  
Old 07-04-2025, 09:25   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Flytoget. Tenkte å være flink gutt i dag og kunn ta Uber til Nationaltheatret Middager i Istanbul i dag og i morgen og forhåpentligvis litt roligere med demonstrasjoner da hotellet vårt ligger mer eller mindre på plassen.

Forferdelig å se hvordan 747-8 ble angrepet i en av de andre postene her fordi han ikke mente akkurat det som noen andre mener er riktig mening.. Rart verden er ustabil..

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline  
Old 07-04-2025, 10:56   #11
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Forus,
Snart halvgått dag her i prosjektet og lunsj.
Selv om oljeprisen har gått noe ned påvirker det ikke pågående prosjekter så her er det fortsatt fullt trøkk.
I kveld gruppemøte i partiet.
Ha en fin dag
OJB is offline  
Old 07-04-2025, 11:49   #12
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Forferdelig å se hvordan 747-8 ble angrepet i en av de andre postene her fordi han ikke mente akkurat det som noen andre mener er riktig mening.. Rart verden er ustabil..
Hvis du kaller ett spørsmål om hvorvidt man virkelig mener "alle", og at man diskuterer current events, som "et forferdelig angrep" så er det vel ingen andre enn "slike som deg" som gjør verden ustabil.... Tåler man ikke å få utfordret egne uttalelser? Hvem er egentlig snøflakene, hvis det ikke skal gå an å utfordre uttalelser uten at reaksjonen blir filming verre enn fotballspillere som treffer ei mygg med leggen? Eller leser du alt jeg skriver med en indre stemme av "hysterisk kjerring som skriker"? Jeg lurer oppriktig altså, og jeg skriver alt dette med følgende vibe (kanskje hjelper det):
https://www.youtube.com/watch?v=sF80I-TQiW0

Jaja. Med denne 90s chill japanese lofi wibe spillelisten venter jeg på en excel-gavepakke fra sjefen, som må bearbeides. Sola skinner og bjørka hånflirer mot meg på andre siden av glassskiva.
Old 07-04-2025, 12:13   #13
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Hvis du kaller ett spørsmål om hvorvidt man virkelig mener "alle", og at man diskuterer current events, som "et forferdelig angrep" så er det vel ingen andre enn "slike som deg" som gjør verden ustabil.... Tåler man ikke å få utfordret egne uttalelser? Hvem er egentlig snøflakene, hvis det ikke skal gå an å utfordre uttalelser uten at reaksjonen blir filming verre enn fotballspillere som treffer ei mygg med leggen? Eller leser du alt jeg skriver med en indre stemme av "hysterisk kjerring som skriker"? Jeg lurer oppriktig altså, og jeg skriver alt dette med følgende vibe (kanskje hjelper det):

Jaja. Med denne 90s chill japanese lofi wibe spillelisten venter jeg på en excel-gavepakke fra sjefen, som må bearbeides. Sola skinner og bjørka hånflirer mot meg på andre siden av glassskiva.
Hvorfor lyver du og skriver at jeg har sagt "forferdelig angrep"? Jeg sa det er forferdelig å se på slike angrep. Du hogger og hogger på alle som mener noe annet enn deg og måker på med masse enkel hersketeknikk. Dette er som kommenterer på andres poster. Kan du ikke la mennesker mene noe annet enn deg? Du vet at ikke alle er like og det er faktisk litt spesielt å være så sint og bitter som du er på de som mente noe annet. (Det artige er at det ofte ikke er så veldig andelenes meninger - men du har dannet deg et bilde av hva de mener og hvordan de lever) Jeg synes oppriktig synd på deg.

SudCaravelle is offline  
Old 07-04-2025, 12:16   #14
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post

Hvorfor lyver du og skriver at jeg har sagt "forferdelig angrep"? Jeg sa det er forferdelig å se på slike angrep. Du hogger og hogger på alle som mener noe annet enn deg og måker på med masse enkel hersketeknikk. Dette er som kommenterer på andres poster. Kan du ikke la mennesker mene noe annet enn deg? Du vet at ikke alle er like og det er faktisk litt spesielt å være så sint og bitter som du er på de som mente noe annet. (Det artige er at det ofte ikke er så veldig andelenes meninger - men du har dannet deg et bilde av hva de mener og hvordan de lever)

SudCaravelle is offline  
Old 07-04-2025, 12:31   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hersketeknikk er gjerne å benytte seg av løgn, vi ser jo det i bruk fra Washington/Florida for tiden. Har også ertet på meg en MAGA-kjerring i nabolaget som nå kaller meg ‘sviker’ for å henge opp det norske flagget. ‘Alle’ i nabolaget er selvfølgelig enige med henne, men ingen har såfall innrømmet det. Måtte blokkere henne på telefonen til slutt.
Velvel, hadde det ikke vært dette, ville det sikkert vært noe annet. Karen er Karen.

Vått og trist ute, men det ser ut til å gi seg litt nå. Blir en kort tur med vovsen, tror jeg.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline  
Old 07-04-2025, 14:15   #16
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

<mod>
Da sporer vi bort fra person til person-fokus og politikk før vi må stenge denne tråden også.
</mod>

Old 07-04-2025, 15:07   #17
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Jeg er best

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline  
Old 07-04-2025, 15:14   #18
OttoL
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Jeg er best
Synes det har gått nedover siden BA pensjonerte jumboene
OttoL is offline  
Old 07-04-2025, 15:28   #19
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Jeg er best
Trodde det var elefanten din som var det?
Martin is offline  
Old 07-04-2025, 15:59   #20
Elefanten
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Trodde det var elefanten din som var det?
Jeg er femtebest, noe som er det helt optimale nivå av best.
Elefanten is offline  
Closed Thread

Posting Rules