![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra en taxi på vei opp til OSL, der AF venter på å ta meg og Elefanten til Mexico City. Har forhåndsbestilt fisk, sjekket at offline spillelister sitter som lim og pakket pysjen. Elefanten har håndplukket og støvsugd en 10 år gammel favorittøffel. Vi er redo for vår nest etter Finnair favoritt - AF!
Siste jobbreise før jul heldigvis. Ikke deltatt på denne messen før og presentasjonene mine sitter bedre igjen. Skal delta i paneldebatt om AI... hvilket jo er latterlig men jeg er utenlandsk og blir derfor invitert på alt. ![]() Så jeg gleder meg litt til alt det faktisk. Men mest gleder jeg meg til å sette punktum for et helt crazy (men veldig spennende) jobbår. Mentalt har jeg forlatt 2024 men straks blir det fysisk også. Blir nok å feire med litt godt i glaset, Amerikana på høreteleklaffene og Skippy både i bok og tøy-form allerede bortover. Når jeg tenker på det er faktisk de færreste mer kvalifisert enn meg på AI. Kos dere! Koke en kalkun eller noe
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 28-11-2024 at 04:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
……her i Bend Oregon (Beervana) sitter en med en Monkless Hazy Days in Brussels - en Double Dry Hopped Belgian-Style Trippel Ale Grådig godt. Utsikt til snekledte fjell, tenkte litt på Sne vs Snø på veien hit - Mt.Hood var nydelig snekledt og paa norsk har vi jo bare to ord for sne / snø og det ene er forbudt Litt nord for oss i Canada har First Nation (Kanadiske Indianere paa Donaldsk) 32 ord for sne - dvs forskjellige former for sne !
For meg er sne det jeg ser fjellene rundt meg er pyntet med, nydelig hvitt, som melis paa en kransekake. Sne er det som pynter opp, mens snø er noe som må måkes, snø er noe som ligger i store hauger ute på tarmac på OSL langt ute i mai, med gule flekker (Yellow Snow !) og ikke alle de gule flekkene kommer fra hundene ! Og her ute sner det - ha en god FriendsGiving med eller uten Kalkun
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag og happy thanxgiving til de som feirer denne dagen. Bra omvisning på Roseslottet i går kveld…en imponerende og viktig opplysningsarena på toppen av Oslo. Nå er den lille italieneren klar for å ta meg de få minuttene opp til jobb. Best torsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Torsdag allerede ja. God morgen fra Royal Garden. Langt fra Trondheims beste frokost, men den starter 06.30 og dn spiser ikke for mye. Sovnet perfekt til en dokumentar om en svindler på nrk og våknet frisk og rask 05.22. Må også følge opp en billetering fra sas i dag. Da jeg ikke gjorde det for en måned siden kostet det meg 11000kr.
Arbeidsdag her før det bærer ned til sivilisasjonen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Her skal det hjemmekontoreres noen timer før man setter kursen mot Amsterdam. Denne gangen blir det snarveien om Helsinki, og følgelig er det Finnair som skal stå for transporten. Det er første gang siden en viss tur med A350 mellom OSL og HEL. Ha en strålende torsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() #flyfinnair
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra RE11. Arbeidsgiver kartla AI-kompetanse i sjappa nylig, og av en eller annen grunn mente de at 15 bøker med Skippy ikke var relevant erfaring. Nesten så man blir litt grumpy av slikt.
Nuvel, snart på jobb i Elvebyen, hvor noen mener at i dag skal man ut å teste en av byens sjapper for kebab-/burgerlunch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen
Altfor tidlig våken og dette blir en lang dag. Kort flytur til OSL og møte kollegaer i byn for en pre-julebord dram. Selve julebordet er i morgen og after party på lørdag. Pakker med meg Paracet, det er av erfaring lurt å ha med seg. Så da er jeg klar for en 3-dagers ![]() ![]() ![]() FQTV
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Her en jeg først og fremst halvgod på den I'en. A har jeg ikke kommet til. Konstaterer jeg har gjort et skikkelig black week/friday kupp ved å ikke shoppe noe som helst. Dagens Extra Joker Nord moment blir å se hvor mange av både egne og andres barn som dukker opp til middagen. Dessuten må kofferten pakkes før kursen settes mot landet nedenfor der nederlige landet i morgen. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. her forsov man seg i dag da det ikke var noen alarmer på i huset - hørte på nyhetene at vi har nå bikket 7.2% sykefravær og lot denne gå. Et par møter og så skal Junior og kone kjøres til EK160 på Gardermoen hvor de skal fly status-løst. Her er man fjernstyrt resieleder og hele pakken er linet opp fra pickup på flyplass, Jumeirah og middager.. Faktisk drit-misunnelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God förmiddag från Madrid,
Några timmars jobb och sen så får vi se om KLM klarar av att ta mig hem ikväll. Solen skiner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Glad Kalkundag fra SC. Her skal snart mat pakkes og varmes før turen går til Greenwood og etegilde med svigerbeistet. Forhåpendtligvis er hun i noenlunde form i dag.
18 grader varmt og tungskyet. Det var lovet torden og regn, men så langt har vi ikke sett så mye til det. ‘Coward Brothers’ (Elvis Costello og T-Bone Burnett) sto for soundtracket til lufteturen i morges .. Etter å ha gjennomgått hele Skippy-serien, anser jeg meg helt klart som ekspert på AI. Radio Snertingdal og andre medier står fritt til å ringe. Rimelige rater tilbys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Happy Thanksgiving fra Miami!
Dagen skal tilbringes med gode venner i West Palm Beach (nei, ikke Trump-familien..). Straks klar for utsjekk fra Goodtime Hotel, dette kan anbefales!! Snart helg! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Happy thanksgiving fra Sandnes. Her har det vært kalkun og full pakke med totalt 10 gjester ved middagsbordet. Naturlig nok ble det en god runde rundt bordet der alle fikk lov å dele noe de er takknemlige for. Det var ikke småting heller. Stilig. Jeg er veldig takknemlig fo datteren min som egentlig burde sove nå. Men det er en annen historie. :-)
Sover godt når hun først sover da. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy Aiways - Crowfundings forsøk fra Strasbourg | Someone | Flyforum | 1 | 23-08-2022 11:45 |
Happy fredag fra Xi'an (XIY)! | petter380 | Flyforum | 14 | 22-08-2014 21:17 |
God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui! | Robbiedeluxe | Flyforum | 16 | 15-02-2013 02:55 |
Fly meg Kjeller-Tr.Heim-Kjeller, Tirs 20/9? | bluebird | General Aviation og sjøfly | 3 | 17-09-2011 09:51 |
Happy Torsdag | Bizflyer | Flyforum | 25 | 11-02-2010 19:08 |