![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart ut døren for en tidligere start på arbeidsdagen. Men allerede rett etter lunsj går kursen mot helgestart på Granavolden. Fredager skal nytes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Nå er det bare å komme seg ned på kontoret og få løpt av seg litt shippingkonferanse. Om ca 14 timer er det sofaen med FruSud for første gang på leeeenge, så da blir det White Lotus III og Thai-pizza.. mmm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra KSU. Her har det sluttet å blåse!
Blir snartur på hytta i helgen også, må sjekke tingenes tilstand der også. Har vært en del strømbrudd, så håper det ikke lukter hoggorm når jeg ankommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Her blir det hyttekontor og skitur. Og litt klassisk Nor-Mex med barna i kveld, selv om man får gjøre et forsøk på å spice det opp litt. ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fredag ja, nok en uke som forsvant. Faktisk mye møtevirksomhet i dag. Også så jeg i går at datterns Air Europe flight ikke var registrert i milionkampansjen, og etterregistreringen som nesten virker hos SAS nå siser at den er registrert til et anne selskap. Hun er ikke medlem hos andre Skyteam selskaper og boardingpasset viser EBG nummeret hennes. Blir vel å skrive og dokuemntere litt iløpet av dagen. Håper at diamandtmailen ikke henviser til gull siden det er dattern.
Noen skal visst lage taco i kveld, og det er ikke jeg. Uansett nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag morgen fra kontoret på Forus. Jeg har kaffe i koppen og er klar til å sette i gang. Hver gang jeg tror jeg får en rolig fredag skjer det noe, så jeg tar som utgangspunkt at 100 ting går galt i løpet av dagen. Hvem vet, det kan hende jeg blir positivt overrasket?
![]() ![]()
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra Bergen.
Hjemreisen fra CEB gikk veldig greit. Fly KE i C kan jeg gjøre når som helst igjen. I dag blir det å få oversikt over status på kredittkortene. Norwegian visakortet har reddet meg flere ganger tidligere i den ene minibanken bygda har. Mastercard funket dårlig der. Vaskemaskin skal på litt oppdrag og Mor har hengt opp nye gardiner mens jeg var vekke, så alltid noe å henge fingrene i. Blir ikke ut på byn i kveld. Tror eg ![]() FQTV
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Morn fra Forus,
Her er det business as usual i prosjektet. Senere i dag blir det å følge opp innrednings arbeidene i foajeen på Flymuseet. Helgen går med til Fylkesårsmøte i Rogaland FrP. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Halloen fra Tønsberg. Her har man fylt opp klesskapene til de små litt, den minste sover og jeg kan chille på sofaen med en bok mens jeg skuler bort på haugen med rene klær som noen burde brette og rydde bort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå .. sol og fint og snart klart for ukens siste arbeidsdag, som leder inn i en firedagers langhelg. Den første av tre denne måneden.
![]() Regner med at enkelte flyselskaper ønsker Elons hode på et fat etter gårsdagens raketteksplosjon ... https://www.cnn.com/2025/03/06/scien...t-8/index.html Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei og hå. Godt det er helg etter en hanglete uke med mye grums i halsen. Det er ikke bare bare å balansere dagene med pappaperm etc. når formen ikke er helt på topp. Nuvel. Satser på at det går over. Planene for helgen er ikke så veldig store heldigvis. Men må nok opp på loftet og plukke ned kofferten da man skal ut på reisefot til uka. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag:-) | EB | Flyforum | 21 | 24-02-2023 17:44 |
Endelig fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-01-2018 14:10 |
Endelig fredag! | jcnorway | Flyforum | 23 | 25-07-2009 00:13 |