Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-02-2025, 14:49   #21
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Ezeiza View Post
God mandag fra Atacama-ørkenen. Spektakulære naturopplevelser i månelandskap på 3-4000 meters høyde. Explora leverer varene med fantastisk losji og utflukter.
Nice, der skulle man gjerne vært!!
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2025, 22:43   #22
livinspeed
ScanFlyer Blue

Default Re: God mandag

God kveld fra Skåne der både god bedring til SK384 ønskes og man ytrer misnunnelse for Ezeizas utflukter og skulle ønske man var der selv. Som oppnådd lifetime platinum hos Stordalen, black hos Thon og true friend i Scandic føles det nesten litt førstereisgutt-aktig ut å sjekke inn hos ny kjede hos söta bror, som ærbødigst bød på statusmatch mot netter i Sverige postert i jordbærets navn forrige år som telte nærmere 40. Det ble ikke oppgradering til suite fra deluxe, men i alle fall toppetasje. Skal være her i rolige 4 uker, så får håpe man får godsnakket med bartenderen etterhvert til å ta med noe å drikke opp på rommet, har skjønt fra tidligere at dette er særdeles problematisk i dette landet, likesom man ikke skal få handlet kald øl. Ellers får man kanskje ta en tur i "Kyrkan" som min svenske kollega kaller det og sette det i minibaren?

Ha en fin uke der du er.
livinspeed is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2025, 23:58   #23
Tjab
Upgrade me....

God mandag fra ATL. Her ble SK930 til CPH kansellert.

Var egentlig en superduper hjemreisestemning da SAS nok en gang hadde ordna med "complimentary upgrade" ! Fabelaktig!
Så ble det jo da skuff å bli booket om til Delta Premium Select... Men! Så vandrer jeg inn i loungen å spør hvordan det er med seter osv, for jeg hadde fått beskjed om at jeg ikke hadde fått sete (seat at gate), og "min kjære bestemor bla bla bla" med mitt beste smil.
"Slapp av mister, delta one"
Er dog ikke helt overbevist enda. Jeg overlever nok veldig bra i Premium Select, men selvfølgelig, å fly Delta One hadde jo vært nice
EDIT: Det ble Delta Premium Select, som setemessig var ett kjempeprodukt. Flyvertinnen som servet oss tror jeg hatet verden, så det trekker noe ned. Sikkert i kategorien "trenger en klem"

Fikk også vite hvorfor SK maskinen ikke kunne fly hjem igjen. Og de hadde vist vært utsatt for ganske heftig turbulens, for flyet hadde skade på ett "fan blade". Høres jo relativt heftig ut, var sikkert en fæl tur om det er så galt at ting rister i stykker.

PS.
Fant en fin fin snøscooter restaurant i Florida. Twin Peaks.

Fuck google, ask flyprat!

Last edited by Tjab; 18-02-2025 at 13:39. Reason: Snøscooter
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2025, 00:40   #24
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

God ettermiddag fra Palm Desert, hvor det ble (så langt) 12.00 skritt rundt bassenget, med Podcasten On with Kara swisher paa øret. 40 Laps i bassenget ble det også.

Ekte fridag i dag (President’s day) spennende aa se hva en har adgang til i morgen.

Litt artig aa lese rapportene fra Ezeiza, det er faktisk en reprise paa mange maater, en klasse venninne tilbake i 6 klasse (1972) var datter av den gangens Norske Ambassadør til Chile og de dro paa mange av de samme utfluktene - den gang ble det sendt lange brev med bilder - ikke like instant som Ezeiza

Hmm kanskje en ny liten svømme tur…

Posting Rules