Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20-11-2024, 09:08   #1
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

Default Re: Onsdag allerede??

God morgen fra Ensjø

Vi fikk oppdrag å levere noe kjapt til Singapore i helgen, så vi satte ut oppdraget til en ekstern (jeg var ikke så hypp på å fly bak i bussen tur retur SIN i helgen) men det syntes vår mann var helt ok. Han burde kanskje vært briefet litt bedre av en kollega iom at han valgte å gå på grønt i tollen. Ble stoppet og det endte med 40 000 i bot... mottaker agenten plukket opp den umiddelbart, så ser greit ut. Men lærdom. Brief nøye

Poden både holde trening og delta på en trening i kveld, så da blir det litt logistikk der, får se om kanskje søstra hans skal få litt kjøreoppdrag i dag...
Artig konsept med kids, jeg betaler bilen, og de bruker den mest.

Jaja, vi noter halveis i uka, blir bra med helg snart

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2024, 11:16   #2
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Default Re: Onsdag allerede??

Quote:
Originally Posted by learjet View Post
Artig konsept med kids, jeg betaler bilen, og de bruker den mest.
Kjenner til det ja. Jeg har drevet ulønnet i transportbransjen i årevis. Faktisk har det også kostet meg betydelige summer. Før ungene fikk førerkortet (som får selvsagt måtte betale) så var det taxi virksomhet jeg holdt på med for å kjøre og hente unger til all slags tider. Etter at de fikk førerkort opphørte mye av taxi virksomhet og virksomheten ble dreid over mot utleiemarkedet. Akkurat som hos deg er det jeg som betaler bilene og ungene som forventer å kunne bruke dem når det passer dem og ikke nødvendigvis når det passer for kona og meg.

Ja, jeg kunne skrevet mye om sykehusmaten. I Kongsberg er den helt tragisk. Det er mye bedre på OUS. På Riksen er det alltid som Hypern sier kjøkkenverter som steker rundstykker, koker egg og lager litt godsaker som vafler, boller etc en gang i uken. Men personal kantinene på Riksen har blitt vesentlig dårligere etter at ISS tok over. Utvalget er dårligere og prisene har økt markant. Beste måten jeg har fått på Sykehus er faktisk på Haukeland. Der var det både god mat og bra utvalg.

Posting Rules