![]() |
|
|
![]() |
#1 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Ensjø
Vi fikk oppdrag å levere noe kjapt til Singapore i helgen, så vi satte ut oppdraget til en ekstern (jeg var ikke så hypp på å fly bak i bussen tur retur SIN i helgen) men det syntes vår mann var helt ok. Han burde kanskje vært briefet litt bedre av en kollega iom at han valgte å gå på grønt i tollen. Ble stoppet og det endte med 40 000 i bot... mottaker agenten plukket opp den umiddelbart, så ser greit ut. Men lærdom. Brief nøye Poden både holde trening og delta på en trening i kveld, så da blir det litt logistikk der, får se om kanskje søstra hans skal få litt kjøreoppdrag i dag... Artig konsept med kids, jeg betaler bilen, og de bruker den mest. Jaja, vi noter halveis i uka, blir bra med helg snart S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ja, jeg kunne skrevet mye om sykehusmaten. I Kongsberg er den helt tragisk. Det er mye bedre på OUS. På Riksen er det alltid som Hypern sier kjøkkenverter som steker rundstykker, koker egg og lager litt godsaker som vafler, boller etc en gang i uken. Men personal kantinene på Riksen har blitt vesentlig dårligere etter at ISS tok over. Utvalget er dårligere og prisene har økt markant. Beste måten jeg har fått på Sykehus er faktisk på Haukeland. Der var det både god mat og bra utvalg.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag allerede:-) | EB | Flyforum | 20 | 09-10-2024 23:17 |
Onsdag, halveis allerede | KnutW | Flyforum | 12 | 24-01-2018 20:13 |
God onsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-06-2014 14:12 |
God onsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 27-11-2013 21:49 |
Torsdag allerede? Øltips! | gustavf | Flyforum | 21 | 12-11-2008 07:49 |