![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Installert meg på Hilton Waikiki, Hawaii. Teknisk fremdeles lørdag her.
Jentene som au pair er nå fast ansatte på Vinderen i firmaet mitt. Mye mas med UDI. Det var såpass stivbeint reglement, at en av de måtte reise ut av Norge for å søke arbeidstillatelse der ho kom fra(Manila). I boks forrige uke. Ho andre har funnet seg en norsk kar og således gjelder samboerskap på likt med giftermål👍 Så ho har opphold pluss arbeidstillatelse i boks og kunne søke fra politistasjonen i Norge. Nå er det ikke jeg lenger som garanterer for oppholdet.. Puh. Men flink arbeider.. Aldri vært på Hawaii før men etter et døgn i en gedigen leilighet med sjuk utsikt(hav) skal jeg klare meg. Etg 37 el 38(norske etasjer).. 4 mnd med kjerring og unge her👍
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God søndag fra Brussel. Nok en jobbdag er i gang, men i kveld bærer det endelig hjem til hun der heime. Det blir best i verden
Ha en super søndag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God søndag fra Jar ,
Nydelig dag her i dag , litt utpå dagen settes kursen for OSL og videre med 4116 til BOO i ettermiddag. Ha en flott søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Nøtterøy. Får vel etter hvert komme oss hjem og plukke opp barna i Oslo. Et par småprosjekter i hjemmet jeg heller ikke slipper unna. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra ATL
To kvelder med festligheter er unnagjort. Nå er det sove, sein utsjekk, mat og Uber til flyplassen som er tingen. Utover det er det ikke så mye å si. God natt FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra toppen av Oslo. En ettermiddag og kveld sammen med politikere, diplomater og kunstnere - bilen blir definitivt stående igjen her oppe. Nyt søndagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra Knausen. Mimosaene satt bra med tunfisksalat og nå skal de straks gåes bort bak i marka. I kveld er det familie-middag og pakking på programmet før morgendagens tur til UAE. Blir syv dager på farten hvor blant annet tuxedo, to dresser og et par badeshortser står på pakkelisten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Her går ferden hverken til Brussel, UAE, Hawaii eller Atlanta, men til Greenwood SC. Og der skal en ny tv installeres etter den forrige fikk strømsjokk etter orkanen. Så da går turen først til eksotiske Walmart.
Men først må det kokes litt bikkjemat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Bergen vest. Her går helgen med feiringen av moder’n mot slutten. Det har vert et etegilde helt fra fredags kveld. Straks er det middag, kaffe og enda mer kake. Så skal broder’n med familie svippes til BGO.
I morgen blir det jobb og tirsdag retur til SVG og med det har en 5 uker fri, nesten fri da, det blir deilig. Ha en flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra Santiago. Her forberedes det til besøk av en statsråd. Har lekt poolboy en liten stund og det meste ser nå ship shape ut. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
|
![]()
God dag fra Midtown Atlanta.
Utsjekk gjort. Nå er det å vandre rundt som en lasaron og brenne tid. Mulig jeg ser etter litt frokost. Blir i så tilfelle første skikkelig måltid på turen. Ikke hatt fast føde siden sandwichen på flyet bort her. Hardt liv. Fikk 19250 EB-poeng og 11.000 Level points på turen bort her. Så blir det vel det samme på returen. Bra start på opptjeningsåret og et skritt nærmere LTG. FQTV
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Nå har endelig LN-MOW, dc-8-63 og resten av USA stilt klokka riktig. Bortsett fra Arizona som ikke stiller klokka.
Fant denne info. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hawaii stiller heller ikke om
![]() |
#14 | |
EBD
|
![]() Quote:
Pga den justeringen er SK930 en time forsinket avgang fra ATL nå i kveld (for å lande på tid i CPH?) Ble tatt litt på barkrakken i går. Var overbevist at jeg gikk inn på utestedet litt før kl 01. Drakk noen drinker og skravlet i vei med et par andre og plutselig var kl bare 01:10. Da skjønte jeg ingenting. Var redd jeg hadde drukket en veldig lokal variant av A1-jet og var skikkelig på bærtur. Bartenderen oppklarte det hele med one extra hour to drink. FQTV
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke Navajo-reservatet ….
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2011
|
![]() Quote:
Det betyr i overgangen før begge kontinentene har stilt klokken at avgangen er enten 1 time før eller senere enn det den vill være resten av vintertiden. F.eks Europeiske fly vil land og ta av i USA 1 time senere inntil USA får stilt til vintertid. For amerikanske fly er det vel 1 time tidligere i Europa i samme tidsrom. SK930 har nok gått 1 time senere hele denne uken. Unntaket kan være på de mest slot begrensede flyplassene (som LHR) i Europa, der man velger å følge den nye lokal tiden av kapasitets årsaker og dermed må beholde tildelt slot for vinter sesongen (tiden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2011
|
![]() Quote:
Maskinen LN-RKT kom inn fra FLL som SK9240 kl 18:05, etter å gjort en charterflyvninger fra HEL som SK7031. Mener å ha hørt at SAS ble charter av NHL ifb med en Europa tourne som de ofte har med noen av lagene for å promotere ishockey og NHL. Edit 1: Det var Florida Panters SAS fløy til/ fra Finland (muligens annet land først). Edit 2: Den normale CPH-ATL (SK929) gikk ikke i går 3/11. Last edited by magtje; 04-11-2024 at 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Norge | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 26-04-2018 08:43 |
God morgen Norge | SQ 777 | Flyforum | 11 | 20-04-2016 13:49 |
God Morgen Norge! | LN-REF | Flyforum | 22 | 02-08-2009 22:32 |