![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fra EWR, tilbake fra en spesielt toppers helg i NYC, spesielt værmessig. Sjøvalgt 752 til LHR og sjølvalgt treseter for meg og fruen i minst37" i Economy Plus og snorke til LHR. Sende ut maten men bunkers av Goose Island IPA. Snart God Natt
![]() Selvfølgelig gleder meg til 752 tilbake til OSL snart ![]() Last edited by SQ 777; 20-04-2016 at 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Osl. Rukket å glemme ipad i sikkerhetskontroll, samt å finne den igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stockholm. 4 1/2 time siden jeg la meg...nå klar for et frokostmøte før SJ tar meg fra hovedstad til hovedstad. Ha en bra onsdag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Frokost inntas med utsikter til en strålende dag. Jobbmessig blir det travelt og en må ty til VTC og telefonmøter i saker som egentlig er så komplekse at oppmøte er det foretrukkne.
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet, hvit nedbør og og noe kjølig. Her er man umenneskelig tidlig på'an til meg å være. Sikkert første alarm-vekking på minst 1 år, men det er ingen bønn. Lillesøster har tannlegetime klokken 08.30, hvilket betyr avgang 07.45. En liten handlerunde skal gjennomføres i samme slengen, så timene flyr nok godt før man er hjemme. Nåvel, frokosten kaller, det gjør også en kopp varm sjokolade før man renner ut døra. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. I dag blir det heime-dag, kjenner eg... Formen er lett nedkøyrt så då trur eg at eg får halde meg borte frå onsdagskaoset...
Ha ein bra dag!
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Morn fra ferieøya Mallorca og nærmere bestemt Alcudia - venter på familien i ettermiddag - Indisk mat er avtalt - gleder meg.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Oslo, ser ut til og bli en fin vår dag i dag også. Et "eksternt møte" er unnagjort og nå blir det litt gjemmekontor før nok et "eksternt møte" om noen timer. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra OSL-loungen!
Frokosten var finfin idag også. Vafler og det hele, for dem som liker slikt. KL1143 er på veg, for å legge til 1 og frakte meg til Amsterdam. Et lite glass til? Tror nok det. Ha en staselig midtuke ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
- How many scoops of mashed 'taters for a Goose, miss?
Håper byttingen av mat i Goose går bra. Her er det shoppingdag. Masse stæsj til en messestand som skal kjøpes og hentes. så får man komme seg inn på kontoret i kveld for å pakke og stelle. Men først bærer det opp til opphavet for en lunch, og helst en liten tur i skogen. Ha en fin en... særlig Learjet. Håper han får kake
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Joda, fruen på treseter foran byttet mat for Goose for meg og sendte over. Sov godt, men for kort flight
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen. Ingen vekkerklokke trengs her, bikkjene vet når de vil ut. Deilig og fredelig i huset med kona i Raleigh.
Nå står eggerøre og sausage rolls på menyen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Norge | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 26-04-2018 08:43 |
God morgen derpå , Norge | SQ 777 | Flyforum | 21 | 19-05-2014 01:12 |
God Morgen Norge! | LN-REF | Flyforum | 22 | 02-08-2009 22:32 |