![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Snart klar for hjemmekontorering før det blir en tur ut til Kolbotn. Middag med en 3 uker gammel grandnevø i ettermiddag - vi gleder oss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Fbu. Trim unnagjort og havregrøt i kroppen så da er det bare å gyve løs. Antagelig Stavanger i kveld.
Hva tenker folket om å få låne en «jeg reiser alene» mappe å ha rundt halsen for en dag på Sola av Sas? Tror dere en får låne om dn spørr pent? Skulle hatt en til opplegg på jobben i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her spises det frokost og slappes av litt før ferden (nok en gang) går innover til Riksen. Litt småtterier som skal gjøres denne gang, så jeg blir nok der til torsdag eller fredag. Jeg har ikke vært der inne på 3 mnd nå og det tror jeg må være ny rekord.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Hjemmekontoret er åpnet, og et lite avbrekk i svømmehallen står på programmet.. Kanskje litt grilling i dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra kontoret. Sykkel og full Tour de Finance til jobb i dag. Podcasting i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her er dagens ambisjoner å få fikset litt på frisyren og det er vel det. Viktig og ikke legge lista for høyt. Blir kanskje litt kaffe også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra havet.
Intet å skrive hjem om. Siste fulle vakt i dag. Halv dag i morgen. Fått avklart at jeg ikke får jobbe ekstra på kommende fri så vurderer å bruke en CT billett der jeg finner et ledig sete. Lang helg i Mexico er jo aldri feil. Får tenke litt på det. FQTV
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen .. Våknet til en heftig regnskur akkompagnert av det vanlige bulderet, men nå har den visst passert. Så da får valpen snart turen sin.
Litt gammel norsk kz-pop på ørene i dag. Trodde jeg visste det meste om norsk rock, men det er kommet frem mye moro med Norske Albumklassikere. Verdt å utforske for dere som har interesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Park Ridge. Her har jeg fått laget en kaffe. Marriott har kaffetraktere og kaffen er skikkelig god morgenkaffe (synes jeg som er en enkel gutt fra landet).
Så har jeg fått hentet dagens Bris dose i kjølen. Med fra Norge hadde vi 1 halvliter Bris til hver morgen og 2 småbokser Hansa til hver kveld. Skikkelig idioter på tur, men det gir vi beng i. ![]() Nå venter lang dag i bil på vei fra kunde til kunde sammen med Team Bongo avd USA. Middag i kveld Old 76 House. Ha en best uhm... tirsdag?
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Intense dager her med 1,5 dag med opplæring av ny kollega. Legger man til diverse teknisk og mekanisk krøll som dukker opp (gjerne alt på en gang) så blir det mye å holde fingrene i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra Østfoldbanen, her er man ferdig sjekket inn på Billett # 2, som alltid reiser jeg motsatt av Fnate, men denne gangen skal jeg ogsaa en tur hjem mens jeg er i Norge.
Det er jo ganske mye billigere aa reise fra Norge, saa en kunne velge seg vekk fra musikalske seter (flytt en passasjer leken - ser for meg en Gary Larson strip fra SAS CDC !) og en slipper ogsaa - du maa bestille allt det skal drikke i dag og i neste uke….. Derimot blir litt MAX / Retro - litt al’a Shabby Chic - uansett blir det besoek i en kantine som har verdens beste smaa konfekt biter med lakris og det er lov ta mer enn 1 ! Her er mange biter igjen for Elefanten har ikke oppdaget denne kantinen. Om det ikke blir streik, stoerre vulkan utbrudd, snestorm er jeg hjemme i morgen ettermiddag……maa nok kjoepe ny Gressklipper - selvfoelgelig e-Mover (ikke les e-MOW)
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Husker godt min første generasjons elektriske gressklipper (med ledning) som jeg tok med meg fra Atlanta til Bainbridge Island. Gresset i Atlanta var no match, men gresset på Bainbridge tok EN kikk på klipper’n min, lo høyt, krummet ryggen og viste seg uslåelig. Så da var det bare å anskaffe noe mer robust. Men dagens eKlippere har nok litt mer punch .. ![]() Lounge med lakriskonfekt? Jeg konverterer tvert. OSLounge? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Lounge med lakris…..hva slags straff er det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() Det mener den lille italienrinnen også, men kommer en fra et sted langs Østfoldbanen og Ekebergbanen, tar man det man får ![]() Det burde vaere enkelt aa gjette ut i fra teksten i innlegget mitt, spesiellt er det et «clue» du ikke finner andre steder i Europa.. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
EBD
|
![]() Jeg er der det skjer: ![]() ![]() ![]() FQTV
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
EBD
|
![]() Quote:
Utrolig trist om det skjer ![]() ![]() Blir nok tvungen lønnsnemd før de stopper trafikken FQTV
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |