![]() |
|
![]() |
#561 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Ja, det kan du gjøre i appen Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
Nå kommer SAS tilbake og sier at jeg må betale kr. 99 pr. setereservasjon. Heretter blir det ikke mange flyvninger med SAS for min del. Etter å ha ringt SAS tre ganger og snakket med tre forskjellige personer og fått tre forskjellige svar, har jeg nå endelig fått skriftlig bekreftelse på at jeg ikke skal betale for setereservasjonen. Jeg skjønner ikke at det er mulig for SAS å holde på sånn! Last edited by TLS at OSL; 26-10-2023 at 11:51. Reason: Lagt til tekst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skal etter planen reise til Alta i morgen klokken 11.35. Jeg skal ta blodprøver i morgen klokken 0700. Jeg regner med at de er ok og at det blir tur. Jeg skal imidlertid snakke med legen før jeg sjekker inn for å høre at alt er ok. Et kjapt spørsmål. Hvor sent kan en avbestille SAS plus pro billetter? Jeg regner med at det er greit å avbestille før jeg sjekker inn (jeg har bagasje som skal sendes). Tenkte å høre her med dere for sikkerthets skyld.
![]() |
#564 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som vet om Sas pleier ha gate (eller bussgate?) i et bestemt område på MUC?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hmm.. "Monitorerer" SAS billettene for OSL-EWR-TPA i juli og vurderte å bestille idag. Ser nå at denne routingen er helt borte fra Google Flights. Er dette et tegn på at United samarbeidet kanskje ikke er i juli? Ruten kommer dog opp på sas.no.
Burde man vente med å bestille USA billetter til sommeren 2024? Og spesielt hvis man er poeng junkie - kanskje heller tenke SkyTeam? Pokker ta bonus-avhegighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fremdeles umulig og booke OSL-EWR og videre i USA med United til sommeren. Dette må jo SAS tape penger på? MIA, MCO, TPA osv kommer ikke lenger opp som noe alternativ og man ender jo opp med andre selskap.
De på kundeservice sier de jobber med det, men virker jo som det er en vei ut av alliansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
https://insideflyer.dk/sas-plus-nu-k...saa-penge-her/ Prøvde en testbooking 26. desember og der er det gebyr.
![]() |
![]() |
#572 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Et liten kall til felles idémyldring her på forumet
![]() Jeg skal til Stockholm i pinsehelga for å høre på ei ikke helt ukjent dame fra Tennessee synge noen sanger og danse litt. Er helt sinnsjukt dyre priser for å komme seg til og fra Stockholm den helga, men klarte å finne en bonusreise SVG-OSL-ARN 15. mai til 10K poeng, så da kommer jeg meg i hvertfall frem. Hjemreisen.. Litt mer krøllete ![]()
![]() |
#573 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Stockholm-Nice med SAS: 14 964 poeng (-625 man tjener på turen) Stockholm-Malaga med Norwegian: 1162,- Stockholm-Malaga med SAS: 902,- Også mulighet å fly Stockholm-Oslo den 19. med Ethiopian for 569,- SEK og så kjøre en self-transfer til SVG med SAS for 5000 poeng. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Løsning 2, sjekket Etiopean arn-osl? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
Ethiopian er jo selvfølgelig en mulighet, men gryselig tidlig non-Schengen avgang i et fly som både ser, og lukter, som om noen har sovet i det er ikke sååå fryktelig kult altså |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hola.. Sikkert litt gjentagelse, men prøver.
Denne berømte Tampa turen vi har i sommer.. SAS US-programmet er temmelig satt nå (sies det fra sikre kilder) og Tampa innebærer grisdyre billetter med 2 stopp. Så.. Hvis jeg booker SK907 EWR nå, og separate billetter EWR-TPA med United - er det dumt? Får man da sjekket inn hele veien? (Speiselt på returen?) Hvordan er rettigheter osv. ved kaos? Det er snakk om 5 pax med 10 kolli, så potensialet for en reprise a fjor-årets ligger jo der. SAS er vel Star Alliance i alle fall til over sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Men hadde kanskje sjekket hva reiseforsikringen din innebærer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takker..
Selve eventuelle erstatninger osv. er en ting, men med om man blir tatt vare på ved problemer og igjen kan sjekke inn alt på en tur. Da med tanke på at United og SAS er på set tidpunktet fremdeles i samme allianse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Flyklapper
|
![]()
Du må uansett hente ut bagasjen på Newark for tollbehandling. Er den ikke merket, går du bare forbi innleveringsskranken, så finner du et sett innsjekkingsskranker der.
Men mister du connection, kan du ikke regne med hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Da blir det to dager i Atlanta og totalt 12 timeres roadtrip ![]() Trenger tips til hotell i Atlanta og hvis stopper man mellom Atlanta og Gulfport FL ca halvveis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |