![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen og dejlig Kristi Himmelfartsferie. I dag går turen med OY-KBK til København på Sk1202, hvor der er fodbold i den danske pokalturnering i Parken i København.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. Første runde med kaffe og banankake fra Nøtterø Bakeri er unnagjort - skal se det blir en runde eller to til. Knallblå himmel og strålende sol betyr vel uteaktiviteter for store og små…så får vi se om det også blir årets første bad. Ha en spretten og fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Startet dagen litt for tidlig med å bli vekket av en sur og skuffet 4 åring, siden han ikke hadde fått være med å ta inn balkongflagget i går kveld. Får vel bestemme oss til frokosten om vi drar ned til Tjøme i ettermiddag eller venter til i morgen. Uansett er det noen småprosjekter hjemme og en eller annen form for fysisk fostring bør unnågjøres. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 18-05-2023 at 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Mornings fra Lillestrøm!
Her drikkes det kaffe og tittes ut på det fine været, helt perfekt akkurat nå, så man må ta en liten morgentur snart. Frisk morgenluft er det beste! ![]() Ellers litt pakking til helgas tur med Widerøe til Røros, og tenke litt hva man skal ha med til Grønland neste uke. Men først har jeg en avtale i efta om å få fly med elektrisk fly. Det håper jeg blir noe av. Skikkelig kult å prøve nye flytyper! Da kan man si man flyr miljøvennlig! ![]() God dag alle sammen! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her er det stille og rolig på morgenen. Mor har dradd på jobb (sykepleiere må ofte jobbe på røde dager) og ungene purker og sover.
Ingen store planer for dagen. Det blir nok litt jobbing med faget da jeg er litt på etterskudd samt litt trening.
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra SVG hvor det ventes på at bolaget skal ta meg opp til BGO. Der blir det først lunsj hos opphavet, også yngste avkom joiner det da hun feiret gårsdagen i nettopp Bergen.
På eftan venter en vakt etterfulgt av 3 til gjennom helgen - makan til jobbing…. Ha en fin fin himmelsprett ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mornings fra London!
Frokost står på programmet om en liten time før man har lovet arvingen en tur til Hamleys. Etter lunsj blir det «Frozen - the musical» så en kan vel trygt si at programmet i dag er lagt opp på arvingens premisser ![]() Ha en finfin himmelsprett!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Litt frokost nå, så blir det å pakke sekken og komme meg til BGO. Flyr til OSL via SVG (sparte 600 kr på det) for en langhelg med, forhåpentligvis, fest og morro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Formen er fin til tross for en ganske lang 17. mai feiring med fire middagsgjester… kaffekoking og frokost er det neste på programmet. Blir en tur til Kongsberg i dag for sykebesøk hos en venninne. Forsøker å argumentere overfor fruen at det er bedre å ta den turen på to hjul enn fire hjul. Så får vi se hva det ender opp med. Været er det i hvert fall ikke noe å utsette på, strålende sol fra blå himmel. Ha en finfin søndagstorsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Gliser av en fantastisk dag i går med glad-frokost, toget nede i sentrum, langlunsj på Continental, skolen og buffet hjemme.. drømmedagen.
Nå kommer det motsatte.. et nydelig sommer-Oslo skal ofres for en fem timers kjøretur til fjell-gods hvor blant annet det snakkes som langrenn.. Faktisk et mareritt spør du meg og heldigvis med en fantastisk gjeng.. Men først en skikkelig ekstra-Knausete frokost. Ha det bra verdens beste by - sees om fire dager ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() Skal se hva jeg får gjort. ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Sandnes. Rolig start på himmelspretten med sovemorgen og sen brunsj. Nå har fruen reist på kontoret fordi det visstnok er mye å gjøre om dagen. Så da blir det nok litt indretjeneste her. Ellers ingen planer. Spent på hvordan aktivitetsnivået blir på jobb i morgen. Det er nok mange som har tatt langhelg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Droppet badingen og returnerte til verdens beste Oslo…sydover var det kø fra Slependen til litt etter Drammen. I kveld blir det italiensk ragu…Sprett i vei:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Her ble heller turen sørover utsatt en natt. Så da ble det i stedet sykkeltur til Lier og årets første softis der ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Køben. Det var greit driv blant FCK supporterne på Kongens Nytorv i dag ja. Skal du på kampen, eller bare festen?
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Det ble bil til Kongsberg, brukte akkurat en time fra Oslo til Drammen. Og da tror jeg vi sparte litt ved å kjøre de gamle Lierbakkene… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Var forresten et godt utvalg Amcars og veteran både opp de og videre ut mot Hyggen i dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G¨mooorgen! Igang med dagens arbeide etter å ha lagt fra meg litt blod hos legen. Deretter bar det rett til McD for to Egg McMuffins og en kaffe .. Uten frokost og mårrakaffe er ikke dagen helt den samme ..
Venter en lastebil med nytt kjøleskap i ettermiddag. Er lei av lekkasjer og uforklarlige temperatursvingninger, så investerte heller i en ny en. Oppe i lagerskuret står forøvrig fortsatt Svigerbestemors GE fra 1937 og summer fornøyd. Man lager ikke slik kvalitet lenger .. Ellers er kone og yngste sønn en snartur over i South Carolina så her styrer gutta, Bella og jeg huset på egenhånd. Gått greit så langt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra kantina. Semi-straks blir det Lufthansa ned til München for litt jobb.
![]() Men det er ikke jobb før i morgen, så i dag skal jeg bare kose meg hele veien ned. Vant på plusgrade også, så det er bare velstand. Ha en ekstra best torsdag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen, Kristi Himmelfarts dag! | KristianSk | Flyforum | 32 | 01-06-2014 23:27 |
kr himmelfart osl | sevenseas | Flyforum | 16 | 24-05-2006 19:06 |