![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,700
|
![]()
Tidslinjen er jo helt naturlig? Selskapet er på rand av konkurs, det blir streik, det utløser CH 11 i USA. At det kan virke provoserende er det ingen tvil om.
Det har vært kommunisert lenge at en streik vil være alvorlig for selskapets økonomi, og nå ser man konsekvensene av det. Ch 11 og annen restrukturering var bare et tidsspørsmål uansett. Hadde det vært mye mindre provoserende om man inngikk en avtale med pilotene, for så å gå i Ch 11 i USA rett etterpå?
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nok Air søker om konkursbeskyttelse | Someone | Flyforum | 4 | 20-12-2024 09:20 |
AeroMexico søker konkursbeskyttelse (ch.11) | Someone | Flyforum | 8 | 17-03-2022 21:00 |
VLM søker konkursbeskyttelse | Someone | Flyforum | 6 | 01-09-2018 11:43 |
American Airlines søker konkursbeskyttelse og går inn i Ch11 | Someone | Flyforum | 43 | 24-01-2013 14:47 |
airBaltic og SAS søker om codeshare til USA | LN-RRA | Flyforum | 5 | 07-05-2009 15:38 |