![]() |
|
![]() |
#441 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finner ingen fly til München med SAS fra mars og ut året, er denne ruten stengt permanent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Last edited by Eirik; 26-01-2022 at 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tatt ut av rutetabellen, ja. Men man gjør jo endringer på en litt mer dynamisk måte enn man gjorde før ... hvis prognosene bedrer seg kan det godt være den settes opp igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Livsnyter
|
![]()
Litt rart at ikke Lufthansa-flighter vises da, men det kommer vel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Ikke sikkert de ønsker å selge de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Livsnyter
|
![]()
Nå er i alle fall denne helgens flyvninger tilbake igjen på sas.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Flyklapper
|
![]()
Codeshareflightene vises jo? De er det to-tre av ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for svar! Jeg søker direkte i GDS, har en egen booking som per nå er aktiv, selv om flightene er borte i Amadeus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Sitter med vårens "vakreste" eventyr og det er disse fordømte sommerferie-billettene.
Etter noen familieråd er vi nå enige om OSL-WAS-MIA-OSL med SAS og mest plus. Prisene er merkelige hos SAS om dagen (og unødvendig dyre). Reiser du 0600 fra OSL til CPH så er det plutselig 5000 kroner billigere (totalt for 5) enn om du reiser 0900 (og sparer tre timer på Kastrup) Noen avgangsdager er det plutselig 20.000 dyrere for avresien fra MIA eller plutselig billiger på Eco enn pluss.. Så da de vanlig spørsmålene: * "Ser" SAS at man søker flere ganger på samme rute og øker prisen taktisk på hvisse avganger? Vår optimale rute koster plutselig 72.000 totalt - mens med eksra mellomlandinger og/eller lange mellomlandinger så kommer vi helt ned i 52.000 totalt. * Bør man ha is i magen? Kommer det noen lavere priser nå eller blir de bare høyere? Knotete dette her, og skulle feks. Norse komme skikkelig på banan før jeg for bestempt meg så velger jeg jo heller dem. Egenltig litt klønete tid å reise over dit nå, men savnet er såpass stort, Med leiebil, hus, fly og hotell kunne man hatt det temmelig gjevt i Asia eller Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Sitter og ser på vinterprogrammet til SAS. De har tatt ut HAU-OSL, SVG-BGO, KSU-OSL, AES-BGO, AES-TRD, KRS-OSL, MOL-OSL, BGO-TRD. Det er altså ikke mulig å booke disse etter 28. Okt, mens resten av rutenettet ligger ute for salg. Det virker som det er større strukturelle endringer på gang på disse rutene. Kanskje dette blir Link-produksjon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Har man krav på EU261 når man flyr på sas bonus billetter ? Når vi kom til lufthavnen, fikk vi beskjed om at våre billetter var kansellert. Vi hadde jo fått sms fra SAS om å sjekke inn, men det gikk ikke " our bad, something failed ....., pls try again, ringte til SAS som re-instated the ticket, men for sent til at vi fikk bli med flyet, og har nå fått en avgang som er 4:20 senere, og avstanden er mer enn 2600 km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg skal til NYC i september på Plus; udturen var ca. 5000 DKK billigere, hvis jeg fløj over OSL eller ARN! Så det bliver over OSL for min del. Til gengæld fik jeg en acceptabel pris hjem EWR-CPH på non stop flighten. Last edited by oy-viv; 08-04-2022 at 00:33. Reason: corr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Noen som kan forklare hvorfor det ikke kan bookes business på SK907 12 juni? Er det smekkfullt foran?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Iflg. setekartet er alle setene i business tatt, i pluss vises det to ledige så det ser veldig fullt ut ja.
![]() |
#459 |
Flyklapper
|
![]()
Smekkers i alle klasser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei, jeg skal fly OSL-ARN-EWR på mandag, men SK482 (OSL-ARN KL 07:35) er borte fra booking fra SAS.no
Er det normalt, eller vil flygningen fortsatt skje? Ifølge kundesenteret så er det ingen endringer, eller kommer den senere i helga?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |