![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,369
|
![]()
-900 er ikke mye moro og fly. Kommer inn fort og har lite rom for både pitch og roll, særlig om den har Scimitars. Fløy 321NEO i dag, 200 pax og 2500 pund i timen per motor etter 2 timer, stille og lettflydd, hadde Ref litt over 140 på nær max vekt. Boeing angrer sikkert nå på at de ikke kom opp med nytt design i stedet for og strekke dinosauren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,385
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,369
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,385
|
![]()
-300 var/er en moneymaker av dimensjoner. Selv på korte strekninger. Det er en grunn til at både DL og UA tviholder på sine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,369
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,385
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,369
|
![]()
Sikkert, men mistet fleksibilitet med Europa slik som -200 kunne. I ca 2004 hadde jeg en som jeg kjente litt på jumpseat. I det vi takset ut pekte han på en av deres (CO) -300er. Se på den, det er vår JetBlue killer…..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS bekrefter ordre på 50 A320neo (inkl 15 leasede) | sk931 | Flyforum | 165 | 07-03-2025 13:20 |
Med KLM og Transavia til Costa Blanca | Twin Otter | TripReports | 8 | 25-12-2021 17:29 |
SAS med ordre på 30 A320neo | Someone | Flyforum | 328 | 06-03-2020 10:23 |
Air China og Cathay med nye ordre og bytting av ordre fra Boeing (737, 747 og 777) | Someone | Flyforum | 7 | 03-03-2013 00:58 |
Air Asia snart med en enorm a320NEO ordre? | jameson82 | Flyforum | 2 | 17-02-2011 15:10 |