![]() |
|
![]() |
#421 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
Det er helt sikkert det SAS ønsker at du skal gjøre ![]() Men jeg forstår ikke hvorfor de reklamerer så mye for enkel ombestilling når det stopper i systemene, både de automatiske og manuelle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
Nå er jeg spent på om det blir direktefly fra OSL til FCO 7/7 eller om den også blir kansellert og jeg må via ARN eller CPH på vei sydover. I disse dager er jo ting ganske uforutsigbare, så får bare ta det som det kommer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med mindre noe uforutsett oppstår (teknisk, sykdom, berserk elefnat e.l.), kansellerer de ikke så tett før avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Aner noen hvor nært opp mot avgang det er mulig å få endret en SAS Go Flex billett innenlands? Vilkårene sier bare at den kan endres, men spesifiserer ikke noen deadline. Jeg antar at løpet er kjørt om man er no-show.
![]() |
#425 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg mener jeg har lest inntil 1 time før avgang inne på sas.no tidligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Är det någon som kommer ihåg vilken rad på 320NEO som saknar fönster?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Mulig bakerste rad mangler vindu, ellers er det ikke noen rader som mangler vindu som på 737.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som vett når det åpnes for brukt av Eurobonus poeng gjennom Star Alliance igjen? Forsøkt å søke på divere routinger til østen i April/Mai 2022, uten at jeg får opp noe som helst. Eneste som virker å være åpent er USA og enkelte destinasjoner i eget nettverk…
![]() |
#429 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
*A online booking har vært stengt siden mars '20, men det har vært mulig å bestille med star partnere siden ifjor sommer. SQ er dog stengt fortsatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Du må ringe inn for booking. Skal du søke opp reiser er nok awardfares beste alternativ, selv om det koster noen kroner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Spørsmål her. Jeg har noen som har fått flyttet en flybillett fra søndag 12. september til mandag 13. september. De kan evt. reise søndag morgen, men da mister de poenget med reisen.
Har ikke SAS ansvar for å skaffe hotel når endringer kom så sent som i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Når ble de informert om endringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Travelpass; noen med (bra) erfaringer her ? Vurderer tilbudet på enkeltstrekninger innenlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har en kollega som har bestillt billett SVG-BGO-SVG, men dessverre gikk han via et nettsted som heter Esky.
Syntes selv det var noe lugubert, men han har fått ticket i SAS sitt system. Så det som egentlig gjenstår er å få tak i en kvittering som sier noe om prisen han har betalt. Anyone to the resque? Send meg en PM om det er noen som kan hjelpe. På forhånd, TY! ![]()
![]() |
#436 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Følg penga …. Kun byrået som kan gi kvittering. Men utskrift fra kredittkortet viser ihvertfall hvor mye han har betalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jupp. Det er det som er problemet. Intet svar fra reisebyrået, og eller etter bestilling.
Men han får ta en snipp av reisen og en snipp av kortutskriften, så får det duge!
![]() |
#438 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS selger nå Go Light billetter på innenriks i Norge. Ser ut som billettene uten bagasje koster 150 kr mindre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Booka OSL-SVG billetter til 299, i dag, kan ikke huske sist det var nede på 200-tallet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Noen som kjenner til om SAS i det stille har fjernet gratis setevalg ved innsjekk med SAS Go / Go Light? Sjekket inn for utreise på fredag, da kunne jeg velge sete ved innsjekk i appen, men kunne ikke endre i ettertid. Nå når jeg sjekket inn for returen fikk jeg ikke velge sete i det hele tatt, verken i appen eller på sas.no. Får kun feilmeldinger som "Our bad, please try again" og "Unfortunately you can not select seat for this flight".
På sas.no går det fortsatt frem at man kan velge sete gratis ved innsjekk i SAS Go: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |