![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. En god dag ønskes alle enten vi er på borte- eller hjemmekontor og alt in between. Her er man et lite stykke ut i arbeidsdagen. Ser egentlig frem til resten av uka da det skal jobbes ettermiddagsskift hvilket betyr at man i likhet med resten av forumet kan sove lenge. (hehe neida!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag fra gjemmekontoret.
Usedvanlig effektiv start, da man til og med rakk en liten tur på butikken før jobb. Sånt man må, når man et tom for ATL-juice, og ikke kom seg ut i går fordi man satt og ventet på (Ikke akkurat veldig) Godt Levert. Første leveranse gikk så der, men nå har jeg i det minste lagt inn "beskjed til sjåføren", så de kanskje klarer å finne hovedinngangen og ringeklokka neste gang, og ikke legger den på terrassen til naboen på baksiden av blokka. Ellers nok å gjøre jobbmessig, merkes det. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra senga. Sitter fortsatt i senga og slapper å med litt mail og forum på telefonen. Storsmurfen var tidlig oppe og laget skikkelig traktekaffe til meg, så utover pælingen utenfor vinduet er det rimelig fint.
I dag ser det ikke ut som om det ramler inn så mye forefallende så jeg kan muligens drive med litt kreative og offensive ideer og idemakeri. Bank i bordet etc... Ha en fjong dag
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her ble det sove-lenge-dag i dag.
Nå nytes en god kopp Matcha Latte fremfor tv’n. På eftan blir det litt murboring i ny-kåken til mellomste avkom, og etter det blir det øvelseskjøring med yngste tøtta. Ha en glitters tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen i -8 og sol.
Det å ha time til noe på tidlig morgen er dårlig deal. Endte med forsovelse og mistet timen. Heldigvis fikk jeg ny time kanskje fort så ny mulighet i morgen med en viss fare for ny forsovelse. Nå frokost. FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Asker sentrum. En liten handlerunde og luftetur. Men det krever jo et pitstop. Kona har også hjemmekontor og har alt fått kjeft for å prate for høyt. Det sier jo seg selv jeg ikke kan viske når jeg prater med folk i Australia, må jo sørge for at lyden når frem. Ja ja, jeg får spise litt kokosbolle i mens. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God formiddag fra etasje -1 i Mjøndalen. Hjemmekontoret er åpent, kaffetrakteren er på runde 2 og det er fyr i ovnen. Ganske greie arbeidforhold. Samme utfordring som Someone her også i heimen da kona sitter i etasjen over og har forelesing, men har ikke mottatt noen klager på mine Teamsmøter enda, selv om man må gaule litt for at stemmen skal bære helt til hovedstaden og til Bodø.
Ønsker alle en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Godt man sitter en etasje unna min ‘bedre’ halvdel. Men aldri skjønt hvorfor det er ok at hun sitter nede og gauler toveis på sine conference calls mens jeg får beskjed om å ta på meg hodetelefoner hvis en av mine samtaler blir litt høylydt. #makan #kvinnfolk
Et par kuldegrader og nordavind som kommer fra nord gjorde morgenturen frisk. Pleiersken fra den dominikanske republikk er definitivt ikke i sitt ess. Vi får se hva General Beauregard Lee sier om været fremover. Det er jo Groundhog Day i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hun må vel heller ikke rope helt til Mosjøen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]() Nei, men det hender hun snakker med både Tyskland og India. Men de har fiber, så hun behøver ikke å rope. I Mosjøen bruker vi noe som kalles 56k, og det krever litt lungekraft for å drive. Litt som et hamsterhjul, egentlig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Har ikke du Canada-Kåre og gutta til å drive VPNen din med dorull og snøre? Er det forøvrig headphone uttak i dorullen eller krever det ekstrautstyr?
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Boksen er forøvrig toveis, så hodetelefoner er overflødig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() Quote:
Spør for en venn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Gode karrieremuligheter for de som satser seriøst. Se på gjengen som sitter på Stortinget for eksempel. Mange av dem har ikke hatt vanlig arbeid i det hele tatt. De har bare bestemt. Og noen av disse har gjort det i flere generasjoner - til Allmen Irritasjon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 14 | 18-07-2017 20:19 |
God tirsdag | Someone | Flyforum | 14 | 26-03-2013 18:27 |
God tirsdag | gustavf | Flyforum | 22 | 22-01-2013 23:52 |