Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 16-06-2020, 09:13   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God tirsdag fra Asker

God tirsdag fra Oslo Øst ja. En venn av meg spurte meg litt om Lutvann i går, altså selve vannet og ikke militærleiren. De ville ut å bade, så da inviterte jeg meg selv så var en tur opp dit i går kveld siden det tross alt er i gangavstand. Jeg bada ikke da så var med for selskapets skyld. Koselig nok det.

Frokost er allerede inntatt så får man se hva dagen bringer. I morgen ettermiddag venter en tre stjerners utvendig lugar på MS Color Fantasy. Ikke noe fancy minibar inkludert i prisen der gitt, men det går nok fint. Føler det skal bli deilig å reise til "utlandet" igjen, selv om det nærmeste man kommer er Norwegenkai i Kiel...
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 16-06-2020, 09:34   #2
Rosalie
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God tirsdag fra Oslo Øst ja. En venn av meg spurte meg litt om Lutvann i går, altså selve vannet og ikke militærleiren. De ville ut å bade, så da inviterte jeg meg selv så var en tur opp dit i går kveld siden det tross alt er i gangavstand. Jeg bada ikke da så var med for selskapets skyld. Koselig nok det.

Frokost er allerede inntatt så får man se hva dagen bringer. I morgen ettermiddag venter en tre stjerners utvendig lugar på MS Color Fantasy. Ikke noe fancy minibar inkludert i prisen der gitt, men det går nok fint. Føler det skal bli deilig å reise til "utlandet" igjen, selv om det nærmeste man kommer er Norwegenkai i Kiel...
Var det mye folk? Det ryktes nemlig at man nesten kunne gå tørrskodd over Nøklevann i helga pga alle som badet, SUP-et og kanoet seg.
Old 16-06-2020, 09:37   #3
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rosalie View Post
Var det mye folk? Det ryktes nemlig at man nesten kunne gå tørrskodd over Nøklevann i helga pga alle som badet, SUP-et og kanoet seg.
Var ikke så verst på Lutvann i går kveld altså det var ikke det, vennene mine kom med bil da og det er kinkig med parkering der, men de fant en plass å stå tilslutt. Nøklevann har iallefall en stor p plass i nærheten. Tror uansett det er verre i helger enn på hverdager sånn før sommerferien er i gang.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules