![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen kosmonauter! Vi er jo allerede kommet hallveis til helg
![]() Tørt og fint her inne i fragleberget, og for øyeblikket regner det ute. Begynner å bli trøtt i trynet nå, men om om noen timer så bærer det rett i køya. En natt gjenstår, så er det hjem med bolaget og en uke med fri venter. Ha en nydelig onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag fra Ris. Litt hjemmekontorering nå før jeg beveger meg mot OSL og formiddagens flytur med AirLeap til Røros- nytt flyselskap på listen. Bortekontorering når jeg kommer frem før det blir middag med noen kollegaer i kveld. Ha en bra onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Horten. Halv dag i dag, før det blir tog til OSL, og retur hjem. Fullt opp både i morgen og fredag, så det er nok dessverre ikke helg helt ennå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra en av Ruters røde i retning Oslo. Onsdag alt og uka flyr av sted. God tur til Røros til EB. Håper Air Leap er bra! Ser ut som om setekartet hos SAS opererer med blokkerte midtseter framover, og kanskje bulkhead også. Litt naturlig kanskje da håndbagasjen skal under setet foran?
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Dette var ikke innført håndbagasje under setet på mandag ettermiddag i hvert fall, og blokkerte midtseter er vel ikke noe absolutt krav, kun et ønske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1, med et heller lavt belegg. Etter snart to måneder på hjemmekontoret, skal det bli deilig med en dag på kontoret. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Morn fra Stjørdal. Jeg har etterhvert innsett at "God nnndag fra nnn" er noe jeg leser hver dag, og som i disse rare tider er en liten del av det som jeg kan kalle normalt... Mindre reising og mer hjemmekontor på alle mann, det har jeg fått med meg. Som nære nbao til Værnes er det rart med stillheten for tiden. Og jeg kjenner at flyabstinensen begynner å gjøre seg mer. og mer gjeldende. Men, man har presskaffe fra Lögrens, og bra utstyrt hjemmekontor - så dagen blir nok bra her jeg sitter. God onsdag til alle og enhver der ute!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra SK311. Greit belegg ombord, med alle midtseter blokkert. Og oppfordring til ‘rolig boarding i 3 puljer, bakerste radene først.
Ingen kaffe eller skikkelig frokost ennå, får ta det igjen når hjemme om ikke så alt for lenge. I ettermiddag og i morgen skal d faktisk jobbes litt, så får vi se. ![]() Add: Deilig folketomt og fredelig på Vy-toget inn til Oslo. Last edited by Eirik; 06-05-2020 at 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen, litt grått denne morgen, men dagen går til hjemmekontoret og da spiller ikke været så mye.
Planlegger et par reiser ut i oktober og håper at Europa er åpnet igjen til den tid. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Orkland.
![]() Skyet opphold, og de 20 cm med snø som det var en viss fare for i natt er ikke kommet- enda, og er værgudene litt lojale mot kalenderen så holder de det slik også. Onsdag og fint lite planer på agendaen. Dermed har man fyrt opp litt Infinite Flight og plottet kurs fra MAD til IAD med Iberia. Utover det får man vel ta en tur ut og strekke på beina etterpå. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Tilbake på hjemmekontoret igjen i dag uten at det er verdens undergang. Korona-sveisen forsvinner i dag, uten at den var så ille egentlig. da forrige besøk var to dager før shutdown. Og det var omtrent så ambisiøse dagens planer var
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra nok en dag på hjemmekontoret.. Litt mer å ta tak i enn planlagt og sliter med å får til 40% kvoten til NAV..
![]() Masse henting og bringing senere og burger-grilling til arvinger med besøkene venner. Dragen har tydeligvis fått med seg at sjenkestoppen er over og skal på rangel så aupair jobben i dag blir temmelig komplett.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra hjemmekontoret!
I dag skulle det logges på med ny løsning for plattform (via ny app på mobil), og det tok lengre tid enn det som var beskrevet i veilledningen vi fikk på forhånd. Men nå funker det fint, og det blir en tidlig lunsj på balkongen før et teams-møte kl 12 Ha en god onsdag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen (kan jeg skrive det enda?) fra hjemmekontoret.
Og sola skinner i dag også ![]() For noen uker siden sa noen har på forumet at han koste seg med Kokos-is (fra Hennig Olsen). Og da tenkte jeg at det må jeg prøve, og den er kjempe god ![]() ![]() ![]() Så det er mye man kan lære her på forumet i denne rare tiden vi er i ![]() Jeg har ikke sett noe til Martin her på forumet i flere dager, håper alt står bra til med han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God onsdag fra bortekontoret, sånn forresten. Denne uka har det ihvertfall ikke vært kjedelig på jobb. Hjelper heller ikke at tollvesenet innfører nye bestemmelser som jeg sliter med å se en begrunnelse for (annet enn statistikk) men som gjør det et ørlite hakk mer upraktisk for oss som sitter og gjør jobben. Skal bli bra med helg. Er det lenge til? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Herlige 4 grader utenfor vinduene, og snø i varslene. Trøndelag leverer virkelig denne våren!!
Håper vi får noen svar både på sommerens reisemuligheter og fotballen i tiden fremover, under pressekonferansen til Regjeringen i morgen ettermiddag. Fortsatt reisefri et par uker, før Ålesund, Oslo x 2 og Stavanger skal besøkes, heldigvis nær sagt. ![]() Nyt våren dere som har den, send gjerne litt finvær nord for Dovre også! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. såvidt tosifret her i semitropiske strok ... og skal bli kaldere i morgen. Pleiersken til svigerbeistet, som er fra den Dominikanske republikk, klager som det er femogtjue minus ..
![]() Tilbake på jobb om litt .. kun en tredagers arbeidsuke denne uka, og da blir det å slappe av med en firedagers helg før jeg gyver løs på nok en tredagers uke. Har fått pålegg om å svi av kompedager og 'ekstra' feriedager, så det blir en del korte arbeidsuker fremover. Men det er greit. Deep Tracks på radioen - check - kaffe i koppen - check - 'kontorvindu' påslått - check -bikkje under pulten - check ... all good. Nå blir det å surfe litt før man gyver løs på dagens oppgaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
Ikke bra at Tollvesenet driver å setter kjepper i hjulene hos deg. Jeg tror det er helg i overimorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Søkefunksjonen her på forumet er ganske genial av og til: https://forum.flyprat.no/search.php?searchid=4741222 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God vintermandag fra hula i Bergen | Ruby | Flyforum | 15 | 04-02-2019 19:58 |
God vintersøndag fra hula i Bergen | Ruby | Flyforum | 10 | 03-02-2019 18:20 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God torsdag fra Bergen | Peppep | Flyforum | 20 | 20-06-2013 20:50 |
God torsdag fra Bergen | Peppep | Flyforum | 16 | 07-03-2013 22:34 |