![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skulle egentlig ha fri i dag, men ble hasteinnkalt til jobb pga store dataproblemer klokken 04:00. Mens Bizflyer er på champagnegaloppen er jeg på kaffegaloppen... Men døgnrytmen var rimelig ødelagt fra før, og kan neppe bli verre. Satser på å være i seng igjen innen en time.
Ha en strålende dag!
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 20-06-2013 at 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godfolk!
Da var det T minus 2, så er det ferie på fredag. Kjenner at det har vært noen slitsomme uker i det siste, så det burde vel passe bra i grunn. Cruiseship er det i byen og i dag, så de blir det vel kanskje en pit stop på vei hjem. Ha en fin dag folkens! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra chitown!
Her er en hesblesende hockeykamp over og man roer litt ned etter slaget. Hjem til Norge og 90 årsdag i morgen. God natt/torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. I dag går turen til den ytre provinsen, selv om Ruter forsøkte hindre meg ved å innstille T-banen jeg hadde satset på og ble nødt til å gå for plan B for å rekke bussen ut dit. Apropos buss, her kjører de en motsatt "Norwegian" og tar kun cash. Men har heldigvis lært fra forrige ukes fadese. Ser også ut som jeg må en tur utom Prærien før jeg kan avslutte arbeidsdagen. Greit da med invitasjon til middag hos et vennepar.....har lovet å ta med Champis, så da får jeg vel det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra den andre deltager i denne store kaffegaloppmaratonen! Det så ut som at Bizflyer hvertfall hadde landet på riktig flyplass så nå går den store spenningen ut på om han kommer seg med flyet videre!
![]() Heldigsvis er det ingen flere kjedelige morgener denne uka, for imorgen er det helg!! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - jobben i dag er å få tak noen flere vektere til å jobbe
![]() Her er været denne morgen. ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God torsdag, folkens. Glad jeg har fri min torsdag. Akkurat kommet inn gjennom døra etter en 16-17 timers tur til Greater LA. Kjenner jeg hadde hatt godt av mer 3-4 timers søvn før dagen startet.
Det hele startet som vanlig med en 20 minutters busstur til SFO. For $2. Det kommer jeg til å savne når jeg nå flytter på meg. Etterfulgt av Skywest dba United Express med CRJ-200 til BUR. Etter 4-5 møter og noen bortkastete timer på motorveien, gikk turen hjem med Southwest fra BUR til SJC. Liker SJC godt, men misset bussen derfra med to minutter. Som igjen betydde at jeg måtte vente en time på toget - da mister lille og effektive SJC fort mye av sjarmen. Er noen år siden sist jeg fløy Southwest og jeg kan ikke annet enn å la meg imponere. Kjapt, billig og enkelt - samt for meg veldig overraskende mange forretningsreisende ombord (mine tidligere Southwest-flyvninger har vel i all hovedsak vært helgeturer til Las Vegas - med dertil broket forsamling). Interessant å se hvordan Southwest nærmest gjør et nummer av å være annerledes. Mens konkurrentene blir mer og mer like. Både hva pris og gebyrer gjelder. Turen skulle egentlig gå sist onsdag, men måtte bookes om i siste liten. $200 kjappe for å endre "billigbillett" hos United, mens Southwest-billetten som kostet bare det halve trengte jeg bare å betale for fare difference for å endre. Det kom på beskjedne $19. Hos Southwest kunne jeg også gjøre nye endringer like før avreise for en billig penge. Jeg satt og sjekket på mobilen fra baksetet i drosja på vei til flyplassen. Hadde bare ikke LA-trafikken vært så grønnjævlig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Asianas First Class Lounge her på ICN.
Har hatt en flott tur med Asiana helt fremme i jumboen, til tross for at det var nokså ensomt der, hehe. Champagnegalloppen fortsetter. Ombord ble det både Comte de Tattinger 2004 og Pol Roger cuvee Sir Winston Churchill 1999. Usedvanlig deilige begge to. Nå blir det straks et glass Pieper Heidsieck i loungen her. Må bevege meg til gaten om en times tid. Så her er det bare å drikke med begge henda! Neste flytur er 7 timer og 20 min, dog bare i biz. Men jeg skal vel få helt i meg noen godsaker der også! Hvilken dag det er idag? Feriedag! hehe BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim
Sliten etter streaming av hockey-kamp i natt og FOR en kamp.....dessverre seier til feil lag OT men.....desto mer spennende (",) Minstemann har dessverre bestemt seg for å være syk idag så greit for far å være hjemme ![]() ![]() Ha en flotters dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra Kollen.
Oppe og ikke gråter. Straks litt frokost, så får en se hva dagen bringer. Blir hvertfall å bevege seg mot OSL etterhvert og sjekke inn på Park Inn før morgendagens tidlige Lufthansa-flight. OLCI gikk opgså overraskende greit. Måtte selvsagt til sas.no for den ene flighten og lufthansa.no for den andre, men la merke til at sas.no faktisk viste "Fast Track Available", så da la de antageligvis merke til TK-kortet som lå i bookingen. LH sitt online-BP viste også TK*G som status, og SAS sitt.. Vel, det sliter jeg litt med og få lastet ned. Ha en god dag, hvor enn man måtte være ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra MUC . Er i Senator og ble like overrasket da jeg også , som Martin, så "Fast track available" . Tenker med grøss på for vel et år siden da SK dragene kastet oss ut... Og det virker... T.o.m. for UA *G , lenge nå...
Men måtte få nytt BP her, som vanlig.. SK får kun ut hit. Før kunne vi lure oss via LH, men de pælmer oss tilbake til SK.... På mange turer nå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trønderheimen. Her har ein gått inn i ein slik boks som folk oppheld seg i, innimellom. Ein sånn der tenkeboks. Det har med ymse framtid å gjere; skal ein få seg ein "ekte" jobb eller skal ein plage seg sjølv i fire år med vidare drøye studie... Jaja, me får sjå. Ei veke til ferie, og eg tenkjer nok at det er lurt å bestemme seg før den tid.
Til helga skal det feirast at frøkna har ferie frå sin jobb i nesten to mnd, så turen går med frøken og liten-ein til Røros for å sjå kva folk driv på med der. Ei natt på hotell kan bli fint det. God helg! (Det er barnehagefri i morgon...)
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God dag fra Sola. Stille og fredelig kontordag i dag, ganske uvant etter 3-4 uker med maraton reising, var faktisk lei av fly og flyplasser i går da jeg satt på OSL å ventet, men det går nok over like raskt som det kom. Her er vaffelpressa i full sving i lunch rommet nå, så det lukter helt fantastisk i hele kontorbygget nå og jeg ser fram til lunch pause.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra vestlandet! Kun noen dager igjen til det er første IC tur i C med SAS. Gleder meg stort!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good mornng from Florida - dagens mål er å ikke påtreffe familien på fem fra Ørsta som driver å luske gatelangs her nede! UA First til New York i morgen!
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Go' mårgen! Her i vestsørøst er det behagelige 20 grader og perfekt for å sitte med beina på rekkverket og nyte morrakaffen. Fin blå himmel, men som vanlig utrygt for det meste etter lunch.
Arbeidsukens dag 2 av 3 står for døren. Men nå frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag… Helg om veldig få timer ;-) Sliten, men fattet.
Fikk mail fra Qatar som hadde byttet ut Airbusen jeg skulle ta fra DXB til DOH i forbindelse med en Oslo tur i august til 787. Blir fint å få den på listen da min far sender meg spydige mail om denne mangelen annenhver dag. ![]() I kveld er det middag hjemme hos noen britter og morgendagen skal tilbringes i vann. Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God formiddag fra Chicago. 100% Kona i koppen og som Frode sier, den beste hockeykampen i manns minne ble definitivt servert i går kveld. HELT utrolig. Innsjekka til London i UA biz og videre med SAS Plus til Oslo og deretter Lofoten International :P. Gleder oss til å treffe familien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kommer med SK804, videre med 4095
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God vintermandag fra hula i Bergen | Ruby | Flyforum | 15 | 04-02-2019 19:58 |
God vintersøndag fra hula i Bergen | Ruby | Flyforum | 10 | 03-02-2019 18:20 |
God Tirsdags fra Bergen | toftos | Flyforum | 23 | 09-07-2014 02:23 |
God morgen fra Flybussen i Bergen. | Islending | Flyforum | 14 | 17-04-2013 18:21 |
God torsdag fra Bergen | Peppep | Flyforum | 16 | 07-03-2013 22:34 |