![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2012
Posts: 121
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flyentusisast
Join Date: Feb 2020
Location: Oslo, Norway
Posts: 14
|
![]() Quote:
Jeg forsto det slik at de holdt fast på dem lenger enn opprinnelig planlagt fordi de så for seg å ekspandere rutenettet sitt. I stedet for å skyve dem ut etterhvert som først den siste A330 og nå de nye A350 kom. Men nå ser jeg det har skjedd store omveltninger på bare noen få dager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og utfasingen av 737-800 | Someone | Flyforum | 273 | 02-03-2025 16:17 |
SAS og utfasingen av 737-700 | DC 10-30 | Flyforum | 302 | 13-07-2024 20:54 |
SAS og utfasingen av 737-600 | Someone | Flyforum | 437 | 01-08-2020 22:37 |
KLM og utfasingen av MD-11 | Someone | Flyforum | 186 | 27-12-2015 14:39 |
Alaska aksellererer utfasingen av MD-80 | LN-MOW | Flyforum | 2 | 15-03-2006 18:12 |