![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for siste arbeidsdagen her i 2019 - det nærmer seg juleferie. Minus 12 grader og mye sne - blir bra julestemning av slikt. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God natt fra Las Vegas!
Flyr hjem om noen timer via EWR, heldigvis sete 1E fra LAS så får sove litt. Nå er en veeeeldig hektisk reiseperiode straks over, ankommer TRD i morgen ettermiddag og da er det FERIE til 6 Januar!! Skal ikke reise en meter lenger enn til sofaen Ha en flott dag alle! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God tirsdags morgen fra NSB L21 til Fornebu
![]() Her er det ingen snø ![]() MEN, snart er det jul ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Minus 3 og egentlig gode skiforhold, og det var også planen med en skitur i morges, frem til en spysyk unge ødela hele den planen. Så da blir det barne TV og finne måter å slå i hjel en dag på. Ha en dag i bedringens tegn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tour de Fläsk - Nordby shopping og en rask tur til Systembolaget. Fy fa** jeg hater livet noen ganger.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
En tidligere kollega av meg klarte å bruke opp alle sine egne egenmeldingsdager og sykt barn dager pga det der... Jaja god morgen fra Oslo. Her er man i det minste frisk selv om man ikke sov så godt i natt og er litt småuggen pga det. Men som arbeidssøker så er det ikke så mye man skal rekke, men likevel dusjet. Synes det er greit å ikke få døgnrytmen fullstendig ut av sync. Fikk et avslag i går på et intervju jeg synes gikk bra. Ha en bedre dag dere som får tilbud! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Våknet av mobilen en morgen, "kvalte" den som jeg normalt pleide å gjøre. Så kom jeg på at "det der var da ikke vekkeklokkelyden??". I litt småpanikk griper jeg telefonen, tar den opp mot øret og kommer med et: "Hallo, det er Martin??" "Ja hei, det er NN fra YY, du har søkt på jobb hos oss??" Fikk forresten ikke jobben (Og om jeg ikke husker feil var det hos et firma som ikke lenger driver i Norge, så jeg hadde neppe hatt den lenge uansett). God morgen fra jobben. Ny dag og alt det der. Og i morgen er det onsdag, og da er det praktisk talt helg ![]() Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Tok bilen til jobb i dag, med trafikk og slippe av samboeren på jobben hennes på veien sparte jeg ganske nøyaktig null minutter vs vanlige buss + tog. Dieselskammen veier tungt på sjelen og køkjøring veier tungt på psyken. Mye bedre å starte dagen med flyprat på toget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nei!! tulling
![]() Det er IS og 0 grader på Sonsveienstasjon (Moss) Østfold! Så du bør ikke gå eller kjøre på den glatte IS'en! Hva mener du med dette??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra BRU, der passkøen er greit lang. Her bærer det til London der det skal jobbes litt og shoppes litt. Så hjem med siste balja i kveld.
Ha en fin en. Unntatt Someone da... he he ![]() UPDATE: Og litt dårligere morgen til de "luringene" som snek seg inn i "all passports" køen som så kortere ut. De gikk det ikke så bra med.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 17-12-2019 at 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Bare en måte å få uka til å virke litt kortere på ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Ble fine 3k i bassenget i dag og litt deilig å være på kontoret i dag etter en ganske hektisk hejmme med syke barn jackpot i går..
Var hjemme med en som hadde vannkopper og øyekattarr og en med 40 i feber.. Da passer det ikke fult så bra når skolen til den tredje ringer og forteller at den siste har kjekset kneet sitt på skolen. Da ble det å lempe inn unger med pysj og leke sykebil.. I dag blir det masse henting og nydelig lokal sushi med edle dråper i sofaen med Dragen når arvingene signerer ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra kontoret. Endring i reiseplaner har ført til en kontordag helt uten møter. Skikkelig luksus! Får kanskje begynne å tenke på å booke årets CT-trip. Sjekke litt muligheter først, og så ringe Tallinn i romjulen tenker jeg. I kveld blir det Lutefisk på Lofoten i en ellers stille julebordsesong. Ha en finfin tirsdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Mørket. Vått og trist ute, men fortsatt t-skjorte temperatur etter nattens uvær. Det skal imidlertid ikke vare lenge ..
Ny arbeidsuke svinges straks igang. Etter denne blir det kun sporadiske jobbdager til det nye året er godt i gang. Nå ligger bikkja med tom matskål mellom potene og ser bedende på meg. At matskål 2 (full) står 30cm unna, er ikke så viktig .. Ha en fin en, enten dere vy’er, nav’er eller står i Other Passports-kø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tja noen ganger kan det gå fortere. Men slettes ikke alltid om de foran deg må gjennom masse spørsmål. Som EU/EØS borger slipper man jo det. I UK vil de helst ikke ha EU borgere i all passportskøen, men tja de må vel kanskje det nå etter Brexit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp hepp fra hula i Bergen. Overskyet men +grader ute. Knappe halvannen time igjen på jobb for i år og så går turen til BGO hvor bolaget står for turen hjem.
Ha en flott tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 03-12-2019 17:22 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 29-10-2019 08:01 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 21-05-2019 18:28 |