![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt vinter og sne her på Røros. Klar for en ny spennende dag hvor vi også skal signere en fantastisk viktig samarbeidsavtale for de neste årene. Da er det vel bare plomme seg på jobb:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra havet.
En liten time igjen av nattevakten så er det min tur å sove litt. Når det er lite som skjer så er den kjente Finn god å ha. Kan jo bli utfordret på trekk-kortet-selvdisiplinen. Ellers ble ikke gårsdagen blåmandag som blå som først fryktet. Fuktige (sjøvann) hilsener Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgen fra YvR10 i retning OSL, skal gjøre Jærbu av meg i ei uke nå, så da satser jeg på at DY522 spiller på lag!
Messelivet er og blir noe spesielt, men vet med meg selv at jeg kommer til å hate Stavanger forum, søndag kveld.. Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 mot OSL. Turen denne gangen går til ABZ. Cityjet står for direktetransporten til ABZ denne morgenen. Blir møter på flyplassen i hele dag også blir det også å overvære turn-around på WF364/365 så dersom noen er på den så får dere vinke til delegasjonen som står og glor
![]() Ønsker alle en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen fra Mosjøen. God tid på morran, da jeg først blir plukket opp ved halv ni-tiden. Skal en kjapp tur opp til Bodøbyen med 747. WF747 altså ...
Slik går no dagan .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Spennende reise i dag, skal nemlig fly Ryanair for første gang på mange år. Jobbreise til Litauen, og FR har faktisk den beste forbindelsen dit på morningen med direktefly kl 9. Da er det bare å stålsette seg for «det gule helvete»
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra utkanten.. Tøff svømmetur i dag og alt lukter klor.
Lenge siden jeg har hatt så reiselyst som nå til noe langt varmere. I kveld er jeg aupair med alle arvingene så jeg sovner nok foran peisen rundt 20 tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barnehageleveringen er unnagjort, og neste blir nå å vente på besøk av godeste CK, så vi kan få spilt inn resten av ukens podcast. Siden vi plutselig har begynt å vurdere bytte bil så blir det en tur innom en bilforhandler i dag også. Første ble besøkt i går. Dessuten skal det løpes litt med vogn sammen med andre hjemmeværende pappaer. Så når skal jeg få tid til å sitte på rævva og bøtte nedpå espressoer i dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 12 | 17-07-2019 01:52 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 21-05-2019 18:28 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 09-04-2019 18:29 |