![]() |
|
![]() |
#381 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
At de to har forskjellig status øker risiko for forskjellig behandling om de har separate bookinger.
![]() |
#382 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Last edited by mckvakk; 19-09-2019 at 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg drar sørover neste uke med poeng. Har øko fra osl-cph, men biz videre med swiss.
Har jeg tilgang på loungen på OSL da? Er rett det kun er første reise som teller, selv om alt annet er på biz. Har jo betalt poeng for biz, men det var ikke ledig plus osl-cph. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Om du ikke har status kommer du ikke inn før i CPH Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da blir det flere flyplasser hvor SAS (gjen-) innfører fast track for gull og Plus
https://finalcall.travel/da/sas-aabn...destinationer/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Har såvidt begynt å tenke på en Norges turne igjen, søkte på SAS sine direkteruter mellom MIA og OSL i slutten av mai, men alt flyes av andre selskap og via EWR.
Har SAS sluttet med MIA eller begynner det opp igjen senere på året? Har jo Norwegian FLL som passer bra, tatt den turen sikkert 12-15 ganger men tenkte å prøvekjøre noe nytt. (Hvilken Premium Economy er best SAS eller Norwegian?)
![]() |
#388 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Husker jeg spurte ja, men husket ikke svaret, og fant det ikke heller.
Av en eller annen grunn hadde jeg for meg at stor sesongen over at Atlanteren var midt på sommeren når folk har lang ferie og skal ut på tur. Nåvel, det er vel naturlig at frosne Nordboere vil til varme Florida midt på vinteren, men feriene er vel kortere så kanskje er det mange pensjonister som reiser da, dog soleklart at jeg ikke reiser til Norge midt på vinteren uansett hvor mange direkte ruter det er å finne..
![]() |
#390 |
Newcomer
|
![]()
Ser tråden for å kjøpe gullkort er stengt. Noen som vet hvor man kan få kjøpt et gullkort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Flydiot
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg har en SAS billett til Washington DC via CPH. Hvordan er reglene nå hvis jeg ikke bruker utreise billetten? Blir da returen kansellert? I såfall, er det mulig å unngå dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet ikke om dette er strengt tatt riktig tråd for dette, men jeg vurderer å investere i SAS nå i disse nedgangstider, og jeg ser de tilbyr billigere billetter for aksjeeiere. Er disse billettene mye billigere, eller er det stort sett slik at man får de billigere via salg etc? Er det noen andre fordeler utover rabatt på billetten?
https://www.sasgroup.net/investor-re...older-service/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Dyre Go-billetter sparer du fort et par hundrelapper på, de billigere noen tiere. Må vel opp i ca 1000,- kr hver vei før det blir billigere enn Go light.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det ser ut til at jeg for første gang vil måtte avbestille en reise med SAS. Jeg ser etter regler for avbestilling, men klarer ikke lokalisere noe slikt. Ikke finner jeg det vedlagt med bestillingen slik andre flyselskaper har og ikke finner jeg info om det på websiten. Det eneste jeg finner er at når jeg får opp bestillingen på websiten så er det en link med navnt "avbestill". Men jeg vet altså ikke hva konsekvensen er av å klikke på den linken.
Noen som vet?
![]() |
#397 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har du full flex får du vel hele beløpet refundert men hvis det er på en billett på GO osv. får man vel refundert skatter/avgifter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
A Plus Pro A Plus Smart P Plus Smart P Plus Pro Prøvde på chatten og de kunne ikke si noe.
![]() |
![]() |
#399 | |
Flydiot
|
![]() Quote:
Plus Smart kan kanselleres mot et gebyr. Mener det er 200€? Plus Pro er fullt refunderbar https://www.sas.no/fly-med-oss/bille...r/billettyper/ Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Newcomer
|
![]()
Ussiker om det er rett plass å spør:
Er det noen som vet om det er mulig å sende mail til SAS for å finne alle mine tidligere SAS flyvninger fra 2003 frem til i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |