![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De unngår fella som endel andre, utsjellte norske selskaper har gjort i det siste, med fullstendig bytte av både navn og visuel profil til det ugjennkjennelige. Dette er friskere enn de gamle fargene, men det er fremdeles veldig lett gjennkjennelig. Og som mange andre er også jeg glad for at de oransje motorene er historie. Selv om den blå stripen helt klart tar seg mye bedre ut på A320 enn hva som er tilfellet på A350...
"Teaseren" med oransje farge var muligens myntet på den stripen som går rundt undersiden av motoren for å markere sikkerhetssone?
![]() |
#2 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Dærschken! Her tror jeg jaggu SAS har klart seg bra. Hittil har vi hatt over 60 poster i tråden og bare to-tre er direkte negative.
Litt uenighet i gruppen om designet på motorene, men ellers er forumfolket tilsynelatende ganske samstemte i at dette er bra. Og hvis SAS klarer det kunststykket å komme seg helskinnet gjennom den mest sære besserwissergruppen (for det er vi vel..?) som alltid har rett og mener det meste om ting det skal menes noe om, må jeg si de har gjort det bra! Er det noen som vet hva våre svenske og danske kollegaer mener om det nye designet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
SAS' nye bemaling er mere elegant end Lufthansas og selvfølgelig mere skandinavisk i sit udtryk. Jeg havde egentlig håbet på et blåt mega-logo på kroppen, men jeg må sige, at sølv udgaven ser flot ud, i hvert fald på billeder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |