![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glad Torsdag her fra lille Danmark hvor den idag står på "dentist" besøg.....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...og glad torsdag med en Nespresso i kopp og kropp på Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret før det blir et formiddagsmøte i sentrum - samtidig som det nye designet til SAS presenteres. Ha en tipp topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Ja, god torsdags morgen....
Her står jeg og blomstrer på Sonsveien stasjon. De (NSB) sier at de klargjør Toget!?!?! det skulle vært her for 30 minutter siden. De er litt sent ute med å klargjøre det først nå...... Håper Fnate kommer seg hel hjem etter den turbulente reisen sinn (stakkar). Ha en fin torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp hepp fra Sola hvor en har hatt noen kontordager denne uka. Flott høstvær ute så vi kan ikke klage på været i dag. Nå blir det et skikkelig kaffeslabberas med kolleger. Det løses som regel flere saker der enn på møter
![]() Ha en nydelig torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Juan les Pins. Espressoen på plass, og snart dukker både omeletten, fersk jus og pain au chocolat opp. Siste dag er nede i dag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Her bærer det tilbake på kontoret, og som B747-8 sier er det svært synd på meg. Synes ihvertfall jeg. Jeg er nemlig trøtt
Elefanten er blakk som ei kjærkerotte etter årets guttetur. All bonus er brukt opp. Det samme gjelder strengt tatt her. Så nå skal vi sitte på tommelen og spise lefse resten av året. Ha en fin en Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Og i og med at Fnate var i Frankfurt og ventet på fly til Oslo i gårsdagens tråd, så håper jeg han kom seg hjem i går. God torsdag fra jobben. Måtte ta en tur ettersom maskinen på Hamar må ha vært feilprogrammert, og trakk andre tall enn mine. To arbeidsdager igjen til 5 arbeidsdager fri. Billetter er booket hos ikke mindre enn 5 forskjellige selskaper, bl.a. ett flyselskap. Gleder meg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra jobben!
Dagens grrrrrrr: Kjørte el-bil til jobben i dag, med en plan om å få parkert på en el-bil p-plass med lademulighet. Det finnes hele 4 slike, men parkeringsplassene er så trange og har vegger på begge sider at det er dønn umulig å bruke plassen. Hadde få cm klaring mellom speil og vegg på begge sider, men kunne altså ikke åpne døren. Meget praktisk... Disse plassene er kun egnet for el-biler av type "buddy" eller lignende. Jaja, samme det, har nok strøm i batteriene til å komme meg både til neste møtested og hjemover, men når man først betaler i dyre dommer for å bruke en p-plass så er det jo kjekt å kunne snylte litt på stikkontaktene når de først er lagt opp til formålet. Flymessig: reisepolicyen i jobben blir håndhevd nå og er blitt fortalt at jeg MÅ bestille go billetter framover (kun pluss dersom de er billigere enn go, som skjer i ny og ne). Blærgh. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Høsten er så definitivt her. Var 3 grader i morges og ikke så mye varmere i skrivende stund. Dagen i dag blir indretjeneste og ajourføre seg. Endel elektronisk papirarbeid som må ordnes. 9 dager igjen til Milagerun turen til NYC, turen for å beholde EBG. Så lite har eg flydd siden nov-18 ![]() C Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Tunhovd!
Nattefrosten har satt spor på myra, så her skal den gamle Jøtulen få kjørt seg. Skal bli fint å komme seg sydover og avløse Someone for noen dager på rivieraen i morgen ![]() Tant- og fjasefri torsdag ønskes! ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra terrassen. Her sitter jeg med tre bikkjer og drikker kaffe. Har bokstavelig talt 9-4 jobb i dag, hyggelig avveksling det.
Sitter og kikker litt på reiseruter hjem fra Mosjøen etc i november .. fristende med 787-10, men det krever overnatting i AMS, så vi får se .... Oh well, fortsatt under 25 grader. Ser ut som at det kan bli 14 i morgen tidlig. DET vil bli deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da er det mer synd på Elefanten. Stakkars han som må spise lefser resten av året. Du er veldig Streng mot han....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men! Det er så frustrerende å ikke få noen info. Vi sto der 15 minutter etter at toget skulle være der, og ingen info. Det var ikke før en jeg stoppet et tog og da sa konduktøren at han skulle ringe og be de komme med info. Og 2 minutter etter kom det info ![]() Hva?!?!? Kom Fnate hjem i går? Beklager, jeg surrer med dagene.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor det er heller late tilstander. Naboene ble sendt til KRK tidlig i morges, så her regjerer nabobikkja og jeg ut uken. Med fri resten av uken får se hva man finner på, men noe blir det alltids. En fortsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag! | EB | Flyforum | 15 | 15-03-2018 22:10 |
Glad torsdag :-) | EB | Flyforum | 14 | 22-09-2016 16:31 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 16 | 18-08-2016 19:53 |