![]() |
|
![]() |
#361 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]()
Ikke veldig optimalt, fra OSL må du da enten ta SK1461 klokken 06:00 eller SK1463 avgang 07:10.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2014
Location: Maastricht
Posts: 136
|
![]()
Tjah.. det er vel altid smag og behag. Jeg synes det er fint at ankomme til LAX kl 14:00 fremfor senere. Og fly kl 7:10 for at "connecte" i CPH er vel ikke meget anderledes end hvis man skal skifte fly et andet sted i Europa. For mig er det et stort plus at undgå FRA, LHR, CDG, MUC etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2011
Posts: 379
|
![]()
Schedule er nogenlunde den samme for ARN/CPH:
SK939 ARN-LAX 09:50 - 12:20 A330-300 SK940 LAX-ARN 14:20 - 10:10 (+1) A330-300 Kan få en t/r ARN-LAX-ARN for 2800 DKK den 9-12. jan. Ikke så mærkeligt, at det ikke går godt. Nye tider: Flight SK931 departs from CPH 09:35 and arrives in Los Angeles 12:15 the same day. Flight SK932 departs from Los Angeles 14:00 and arrives in CPH 10:10 the day after. Så afgang 15 min tidligere fra CPH /Ankomst 5 min tidligere og afgang fra LAX 20 min tidligere og ankomst samme tid i CPH 10.10 Last edited by EBGflyer; 03-09-2019 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2018
Location: Köln, Tyskland
Posts: 196
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2011
Posts: 379
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Tenker spesielt på jetlag. 14 fra LAX er ekstremt dårlig når det gjelder å snu døgnet. Swiss og Lufthansa flyr feks rundt kl 19. Sov 7 timer Ombord hos Swiss og hadde null jetlag. Hos sas blir det vanskelig. Hadde heller flydd via ZRH /FRA enn CPH i dette tilfellet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2015
Location: Copenhagen
Posts: 1,436
|
![]()
Hvordan kommer det til at se ud for CPH-SFO når LAX går i luften? nogle spekulationer i det?
__________________
Upcomning flight: Ingen indtil videre. "InsideFlyer = Dit branchesite. Fly Stolt" |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
YES yes yes...SK931 is back !!!
Så mangler vi bare SK937 til SEA Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]()
Surt! Men SAS prövade i alla fall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2015
Posts: 200
|
![]()
Och jag är glad
![]() Undrar hur mycket politik som först var i spel När ARN fick både HKG och LAX. Och hur mycket politik som varit i spel när man bestämde sig för att flytta till CPH. SAS och CPH var ju onekligen inte bästa vänner för ett tag sedan, samtidigt som det förekommit ett visst svenskt politiskt tryck på att göra ARN till en internationell Hub. Personligen hoppas jag på att detta är ett steg från SAS på att satsa på en hub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2011
Posts: 600
|
![]() Quote:
Og jeg er græsk katolsk om det så er CPH, GOT, BGO, OSL, ARN, SKV eller noget helt 7.! At samle oversøiske ruter et sted giver mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,643
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]() Quote:
Riktigt trist att ännu en linje ryker. För Stockholm blir ju inte förbindelserna med omvärlden bättre av detta och för ARN är det här en mindre katastrof. Men för SAS finns det såklart många fördelar med att samla allt till en hub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2006
Posts: 209
|
![]() Quote:
Med tanke på hur bra man gör det i Helsingfors så är det helt otroligt hur uselt SAS är i Stockholm!? Helsingfors har väl till och med fler linjer västerut nu också ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]() Quote:
På CPH har SAS mange flere maskiner, noe som gir større fleksibilitet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,313
|
![]()
Helt i linje med svenska regeringens flygfientliga politik.
Grattis till CPH och jag hoppas CPH-LAX blir en succe! Undra om CPH-LAX blir med A350 år 2020? |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2011
Posts: 600
|
![]()
Korrekt - havde egentlig SKiVe i tankerne som nu er SQW (ment som en lille joke- det faldt fladt til jorden!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2010
Posts: 869
|
![]()
Lidt info om de rejsende på første tur fra Kastrup:
"Airbus A340’eren havde alle 245 sæder fyldt på onsdagens afgang. De 154 begyndte deres rejse mod Los Angeles i København – mens de øvrige var fløjet ind fra, nævnt alfabetisk: Amsterdam, Bergen, Gdansk, Gøteborg, Hamborg, Helsinki, Oslo, Stuttgart, Sandefjord, Tallinn, Trondheim, Aalborg og Aarhus. Nationaliteterne på repremiereflyvningen var udover danskere fra, nævnt alfabetisk, Filippinerne, Frankrig, Irland, Island, New Zealand, Norge, Polen, Rusland, Sverige, Tyskland og USA." https://standby.dk/saa-har-sas-igen-...l-los-angeles/ Fra sommerprogrammet vil ruten afgå klokken 9.15. Er dette den tidligst afgående langrute fra CPH med SAS? De har selvfølgelig regnet på det, men når det netop bliver fremhævet, at der er masser af transferpassagerer ombord, så virker det besynderligt, at man rykker ruten til endnu tidligere på morgenen.... det har jo helt sikkert noget med flådeudnyttelse at gøre, men SAS langrute-afgange ligger godt nok spredt i løbet af dagen. svært at optimere føde-ruterne med så stor spredning hen over dagen. Håber de får det til at lykkes på trods af den tidlige afgangstid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2019
Location: CPH
Posts: 209
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2018
Posts: 135
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AerLingus til Hartford, CT (BDL) samt retur til LAX og muligens MIA | OttoL | Flyforum | 4 | 06-10-2022 22:59 |
Sommerens tur, OSL - MIA - CUN - HAV - MIA - OSL | dhgang03 | Reiseforum | 8 | 10-03-2010 11:36 |
OSL-MIA | TCAS | Reiseforum | 8 | 25-11-2009 21:27 |
CPH-ZRH-JFK-MSY-FLL//MIA-ZRH-CPH med LX, B6 og US i Y+C | Terminal3 | TripReports | 12 | 29-03-2009 12:18 |
RYKTE: MH åpner KUL-ARN-MIA? | The Ticketor | Flyforum | 12 | 16-11-2005 20:15 |