![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
Posts: 5,600
|
![]()
Slett ikke uenig med deg der. Men jeg vil si at mens -500 er tøff og kul er -600 mer elegant. Og som passasjer kommer man litt lenger frem foran motorene og har det et hakk stillere på -600.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
340-600 er noe av det herligste som finnes + 747...
Men vi for trøste oss med at LH har andre tallknekkere enn de fleste andre selskap. Husk 735+733 beholdt de lenge etter alle andre hadde sendt de på dynga. I følge siste Lufthansa Magazin har de 17 340-600 og 15 340-300 fortsatt ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Utfasing av B767 | Discus | Flyforum | 10 | 14-11-2024 15:23 |
Utfasing av B747 | toftos | Flyforum | 413 | 28-02-2024 13:48 |
Utfasing MD-11F | toftos | Flyforum | 20 | 05-01-2024 09:15 |
Norwegian og utfasingen av 737-300 | Hickok | Flyforum | 84 | 15-12-2015 17:21 |