![]() |
|
![]() |
#341 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
De samme som ble "forbedret" bort sist gang, sånn at de kan selge det som en "forbedring" igjen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har noen erfaring med maten som kan forhåndbestilles i GO på intra-europeisk? Ikke minst: er drikke inkludert, og i tilfelle hva?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har bestilt salater, frokost og barnemat og det er generelt ganske greit. Drikke er ikke inkludert, med unntak av om du bestiller frokost, da det kommer en Brämhults juice eller lignende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Free Luigi
|
![]()
Er det slutt på å kunne legge til flights med Lufthansa i appen til SAS?
![]() |
#345 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Lufthansa flighter kan du kun se i LH appen. De trakk tilbake tillatelsen for 3.parts apper for en liten stund tilbake.
Har du en tur med LH som også inneholder en SK flight, ser du den i SK appen også. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#346 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Neste års påskeferie ble booket som to separate eurobonusbestillinger. Er det mulig å slå sammen tur og retur, og få refundert differansen mellom to enkeltreiser og t/r?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Free Luigi
|
![]()
Hvis jeg har booket en eurobonusreise med poeng som "gikk ut" i Mai - men ikke kan ta den reisen... Kan jeg "redde" poengene om jeg i stedet for å kansellere, ombooker den billetten? Eller tapes de så fort jeg endrer eller kansellerer?
![]() |
#349 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ombooking av billetter og tilbud er, forutsatt at poengene fortsatt er gyldige, tillatt opptil én virkedag før det aktuelle tilbudet må benyttes (utløpte poeng kan ikke gjenbrukes)
https://www.sas.no/juridisk-info/eur...betingelser-1/
![]() |
#350 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Poengene er teoretisk utløpt (iallefall deler av de, av 30,000 poeng tror jeg 20,000 utløp i Mai 2019). Hvis jeg ombooker billetten direkte i bookingen, forsvinner hele bookingen? Mister jeg også de 10,000 poengene som ikke er utløpte? Om jeg kansellerer hele bookingen, får jeg tilbake de poengene som ikke er utløpte?
![]() |
![]() |
#351 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#354 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Noen som vet om SAS fremdeles flyr non-stop OSL-MIA?
Har sniffet rundt på hjemmesiden men det viser stop i EWR og orker ikke slå inn ruta hver dag hele måneden for å se om jeg treffer den eller de dagene hvor det kunne være eller er direkte flyging. Ellers blir det det Kjos senere i August, men har hørt at SAS Premium Economy er like bra eller bedre.
![]() |
#355 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Åpner igjen med to ganger i uka fra 28. september etter en sommerpause.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Aha, da blir det vel Kjos og Dreamliner.
Skal også se om KLM har noe kampanje pris på J klasse, får mye besøk fra Norge med folk som reiser KLM fordi det er veldig rimelig. Skulle akkurat til å kjøpe med Norwegian men så på hotell i Trondheim først, ikke et rom å oppdrive pga fiskeri messe. ![]()
![]() |
#357 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Sjekk også Swiss. De har hatt en del snasne priser via ZRH
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Prøver gjerne noe annet neste gang hvis prisene på Premium eller J er brukbare. Så på KLM igår, J var 5000 daler denne måneden men litt i fremtiden gakk det ned til 2500, og da biter jeg. Ser dog ut til at flyturen var på Delta.
![]() |
![]() |
#359 |
Free Luigi
|
![]()
Er det slutt på lounge i Tromsø for innehavere av SAS PLUS-billetter?
Jeg var i går innom på en SAS PLUS bonusbillett (klasse I ), men fikk ikke gå inn i loungen. Det stod "ta kontakt med SAS-ansatte", noe som ikke var å oppdrive i området. Så da satt jeg meg bare et annet sted, og ventet med å drikke til jeg kom ombord....
![]() |
#360 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |