![]() |
|
![]() |
#61 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Haha - enig i den, men der er det tydeligvis en del av arrangementet, så da får det vel gå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sitter på SAS innenrikslounge på OSL nå og reflekterer over at jeg, hvis jeg var journalist, ville kunne gjort enkel research for å få ideer for nye saker ved å kjøpe meg inn her for å lytte på personer som snakker høyt og uten blygsel på telefon og med kolleger om prosjekter og "business" de driver med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Last edited by SudCaravelle; 20-05-2019 at 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Satt en noldus i forøvrig nesten tom og stille lounge på MUC her forleden og chattet med kona på ipad på høytaler da jeg kom inn. Etter 20 min med tilsynelatende trivialiteter gikk en Indisk dame bort og ba han skru av. Jeg hadde en særdeles god dag, ellers skulle jeg kommet henne i forkjøpet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Det skal innrømmes at jeg har beskjeden erfaring med lounger, men jeg synes sant og si dette er sterkt oppskrytt. Men, for all del, sikkert greit for travle og tørste businessnisser og andre som ofte er på farta. Men finnes det ingen stillesoner eller deler av disse loungene som er forbeholdt voksne folk som vet å oppføre seg? Selv på toget har jo dette eksistert i mange år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det finnes gjerne soner for bråk, som for eksempel små telefonrom. Merkelig nok er de som regel tomme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
En artig en som ramla innom Facebookfeeden min:
Quote:
(Litt ned på siden til han her: https://www.facebook.com/stacey.patton.9) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
12 blinde kinesere...og andre gode historier | kimpe | Småprat | 10 | 17-10-2017 00:34 |
En TSA-agent forteller om jobben sin (og andre historier) | Discus | Småprat | 3 | 05-04-2016 18:40 |
Norwegian nektet henne mat og drikke på 12 timers flytur (og andre historier) | HS-TGA | Småprat | 188 | 03-07-2013 01:29 |
"Norwegian til New York?" og andre artige historier | Peterfsx | Småprat | 103 | 29-11-2012 09:20 |
Velkommen til gode historier fra den andre siden... | dc-8-63 | Flyhistorisk forum | 19 | 21-01-2006 15:05 |