![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2015
Location: Tromsø/Bærum
Posts: 1,534
|
![]()
Kanskje mere Intresannt for DY enn SK, DY har jo allerede skjøvet på leveringene av 321LR, så da kan de jo likså godt skyve enda litt på de for å få litt bedre rekkevidde, og de har forhåpentligvis fått alt opp å stå igjen. Vil jo også da danne en større distanse fra MAX slik at de ikke blir for like. Med en XLR kommer man vel ganske greit inn i Asia fra OSL, og jeg tror at man kan dra mer utfra «mellomstore» byer i India ol. enn fra gokk steder i Irland til gokk steder i USA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,178
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]()
Det er ennå ikke kjent, da flyet ikke er lansert ennå. men trolig blir det noe kortere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,194
|
![]()
A321LR skal fly like langt som 757, XLR skal fly 500-700 NM lengre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]() Quote:
I praksis mangler A321LR vel noe på 757 sin rekkevidde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A330neo - status og driftsetting | Someone | Flyforum | 173 | Yesterday 12:48 |
Airbus A380 - status og driftssetting | LTH | Flyforum | 321 | 27-03-2025 12:00 |
Wizz Airs A321XLR | Someone | Flyforum | 2 | 11-09-2024 08:44 |
Qantas Airbus A380 - status | kristian | Flyforum | 28 | 02-10-2019 04:16 |
American Airlines går for A321XLR | Someone | Flyforum | 0 | 19-06-2019 15:49 |