![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Det avventes sikkert litt til mere er kjent på hva Boeing 797 kan gjøre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]() Quote:
Eller motsatt. Lansere det så snart som mulig og dermed ta endel av det nedre markedet for 797 og dermed gjøre business caset for Boeing litt dårligere Det er uansett begrenset hvor mye mer man kan tyne ut av en A321, så her handler det mer om å være først på markedet og makse ut det man har. Quote:
Tja, alt til sitt bruk er det noe som heter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Men bedre performance går ofte på bekostning av andre ting. Større fueltanker gir mindre bagasjerom. Så da kreves det høyere passasjerrevenue. Den er tung i dagens prislandskap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A330neo - status og driftsetting | Someone | Flyforum | 173 | Yesterday 12:48 |
Airbus A380 - status og driftssetting | LTH | Flyforum | 321 | 27-03-2025 12:00 |
Wizz Airs A321XLR | Someone | Flyforum | 2 | 11-09-2024 08:44 |
Qantas Airbus A380 - status | kristian | Flyforum | 28 | 02-10-2019 04:16 |
American Airlines går for A321XLR | Someone | Flyforum | 0 | 19-06-2019 15:49 |