![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg har fremdeles ikke turt å fortelle familien at de skal jobbe som forsøkskaniner.
Jeg ser to ting på Turkishs hjemmeside: * Mellomlandingen på vei hjem så skal flyet fra DXB lande 01JAN 06.45 på IST. Vil de bruke samme flyplasskode? * Hvis man prøver å booke en tur 1 jan nå DXB-OSL så kommer det ingen ledige billetter opp - skummelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, den nye flyplassen skal overta IST som IATA kode. Du, eller kanskje vi, får se det positive i det. Går det skikkelig på trynet kan det bli en bra trip report om ikke annet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ill keep you posted. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Happy flighting ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 18-12-2018 at 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg lurer veldig på hvordan de skal gå å gjennomføre den flyttinga på så kort tid. https://ops.group/wp-content/uploads/2018/10/LTFM.pdf Ellers er det vel en del folk både på Flyertalk og Airliners som forventer at det kan bli en ny utsettelse for NIA, ettersom den fortsatt visstnok ser ganske uferdig ut. Time will show! Jeg skal fly den retningen om ikke så lenge og håper på ny utsettelse! Espen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://www.airporthaber.com/havacili...ertelendi.html "The decision to postpone the move to the Istanbul New Airport today. Transport and Infrastructure Minister Mehmet Cahit Turhan, who was inaugurated on October 29th, was in Istanbul New Airport. DHMİ General Manager Funda Ocak, Deputy Director General of SHGM, Bahri Kesici, THY Chairman İlker Aycı, IGA officials and sector representatives attended the meeting. As a result of the negotiations, it was decided to postpone the move to March." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
I så fall blir det sannsynligvis 28. mars som er mars-AIRAC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er greit den er forsinket og slik skjer, men hvorfor late som alt er i rute og rett før åpning innrømme den er langt fra ferdig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Prestisje, vil jeg gjette på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tror de smugleser på dette forumet og fikk lette premiere-nerver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror du Erdogan er så bekymret for dragen?
![]() |
#53 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Eller så har de fengslet så mange arbeidere at de rett og slett ikke har hatt nok arbeidskraft til å fullføre...
https://www.bbc.com/news/av/world-eu...pen-air-prison |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I følge Wikipedia så skal nye IST åpne 3 mars for 99% av rutene til Turkish. Jeg flyr hjem fra BEY 4 mars. Hva skjer da mån tro? Billetten sier Ataturk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Du blir nok satt på flyet, rutenummeret er nok det samme. Dette skjedde meg en gang, tror i 2012, da jeg skulle fly til nye Berlin Brandenburg ifølge billetten. Åpningen av den flyplassen er jo som kjent «bittelitt» forsinket. Flyet gikk til Tegel i steden og jeg fikk fly dit uten dikkedarer. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2017
|
![]()
Fløy forbi på torsdag i forrige uke, på vei hjem til Oslo etter mellomlanding i IST. Lange forsinkelser på avgang på morgenen, i følge kapteinen grunnet samtidige operasjoner ut fra den nye lufthavnen. Så to-tre maskiner på bakken.
Last edited by Cloudmaster; 28-01-2019 at 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Flysitter
|
![]()
Da ryktes det at startup i mars ryker
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Med 5 måneders forsinkelse så begynner IST å få de samme utfordringene som de andre flyplassen i Berlin som venter på BER, hva skal man gjøre når noe blir utslitt, utdatert eller defekt?
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Åpninga er utsatt til april sies det i følge tråden på Flyertalk. Lukter vi en ny Brandeburg skandale?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye Doha airport | The Ticketor | Flyforum | 65 | 20-03-2025 18:50 |
Istanbul-tråden (Hvor i Istanbul bør man bo?) | robertaas | Reiseforum | 18 | 05-10-2012 09:21 |
Oslo-Stockholm-Istanbul-Izmir-Istanbul-London-Oslo | FlightDeck | TripReports | 24 | 13-10-2009 15:26 |
Hokksund Airport lever i 5 nye år | Trety | Flyforum | 9 | 18-12-2005 21:40 |