![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
Old stuff, det har vært mulig i mange år, men det er en stilig greie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,381
|
![]()
Blir en bedring når A340`n kommer - da blir 2-2-2 på C-klasse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
SKREKK OG GRU, de har 10 i bredden i bakerste kabin på økonomiklasse. Skuldergnissing på longhaul...... Charterklasse.......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
Slikt skulle SK hatt også ![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,381
|
![]()
Uansett så sitter man jo bare på en rad...og sitter du da i midten så er du ikke så imponert over at de foran deg sitter bedre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Økoklasse bakerst der kan vel sammenlignes med å sitte i My Travels A330.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Det er "charter". Selv om man tar noen cm fra hver av midtgangene blir hvert sete smalere. Selv med 9 seter i bredden på MD11 "gnir voksne folk skuldre". Stakkars folk som sitter midt i treseterene. Hele tre stakkarer på hver rad !! Og hvis man i tillegg skal gå en tur og passere folk, desto værre.
Bra var det kun da de kom, med 8 i bredden. Tror faktisk Laker hadde det også. Fløy dem, men husker ikke helt. Har selv sittet i midtsetet på en treseter, med kun 7 i bredden på NZ 767 ( i motsetning til Britannia og andre charterselskap med 8 i bredden-"slavebusser" ) med meget bra 33 " i beinplass i 9 timer. Sann plage. Benplassen spiller mindre rolle i slike tilfeller. Må sitte og sove rett opp. Så vidt jeg vet er AY eneste selskap , ikke charter, som har/har hatt 10 i bredden på DC10/MD11. ![]() Slike ting gjør at AY er utelukket på longhaul. Hvorfor lide når andre selskap gir mer komfort for ca. samme pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() MD11 er designet fra starten av med 9 seter i bredden, standard utrustning var 2 + 4 + 3. KLM opererer med denne versjonen pluss AY i midtseksjonen. RG det samme. Og setene er absolutt ikke noe smalere enn på A340/A330. Har prøvd turistklasse på begge. Laker har heller aldri operert MD11. Derimot DC10 som har samme crosseksjon som DC10. Husk at MD11 er bredere enn A340/A330 som har standard 8 i bredden, men som opereres med 9 i bredden av mange charteroperatører.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
MD11 | MD11 | Flyforum | 9 | 09-04-2006 23:28 |
MD11 | MD11 | Flyforum | 4 | 29-03-2006 14:48 |
MD11 | MD11 | Flyforum | 10 | 22-02-2006 00:14 |
MD11 | MD11 | Flyforum | 10 | 11-02-2006 09:56 |
MD11 | MD11 | Flyforum | 12 | 16-11-2005 13:49 |