![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Åpenbart at noen mener at kunnskap og erfaring kommer til kort når man skal se på inntjeningen, men på sikt er jeg nå ikke så sikker. Dette er utrolig svakt håndtert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Ja det er mye rart som ikke stemmer her, så derfor skal vi vel la være å være veldig bastante.. Men uansett logo på "pilotkortet", så burde vel det strengt tatt gått bra.
Quote:
At feil skjer ligger jo i sakens natur, når billetter blir bestilt alle tenkelige å utenkelige steder, men det er når det først går skeis at noen må komme inn med litt sundt vett og redde dagen. Jeg har for mange år siden byttet bort setet mitt, til en kunde som var med på kundetur, slik at jeg kunne komme meg på plass etterhvert. Det var uproblematisk og bagasjen min sto å ventet på meg i AMS da jeg kom noen timer senere. Så muligheten burde absolutt vært der, særlig mtp. at det er snakk om en reise fra BLL - CPH, altså kunne man vel relativt lett fått noen til å ta toget. Det tar omlag 3 - 3,5 timer. Så alt i alt, helt merkelig og om dette medfører riktighet, utrolig svakt håndtert..
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Overbooket flyet med 21 personer - Sommertrafikk SAS | Hickok | Flyforum | 29 | 02-07-2016 14:15 |
Overbooket på PIA: Sett deg på do | Someone | Småprat | 14 | 28-02-2012 08:56 |
SAS og passsasjerhandtering (splitta frå SAS-fly sneia borti anna fly) | RYKogREIS | Småprat | 25 | 20-09-2011 09:51 |
Overbooket fly med 31 ledige plasser | SBT | Reiseforum | 2 | 15-07-2011 10:38 |
rebbok til tidligere fly hvis overbooket | karsten | Flyforum | 2 | 13-11-2007 02:04 |