![]() |
|
![]() |
#21 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Ingen erfaring med budgiving, men Sagaklassen er vel egentlig bare verd penga om du skal videre vestover fra Reykjavik. Mellom Europa og Reykjavik vil jeg si at 90 EUR er på grensen til hva det er verdt for en lenestol i to-tre timer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Det andre spørsmålet er om det er verdt det, og jeg vil si nei.* *=Om du ikke er fra Lillestrøm. Edit: 5 eller flere ledige i business altså. Last edited by OttoL; 30-07-2018 at 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Speedbird Concorde
|
![]()
@Polaris: hva ble det til? Klinka du til på Sagaen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fruen og jeg tar en langhelg til Reykjavik neste uke. Har bestilt billetter med SAS TRD-KEF og dette går via CPH i begge retninger. Mellom Køben og Reykjavik er det Icelandair som flyr, men SAS flightnummer. Dette betyr at jeg får gjort setebestilling på strekningene som går med SAS-materiell, men ikke med Icelandair.
Det hadde vært veldig greit å fått velge sete for på hele reisen - jeg har også prøvd å gjøre det via Icelandair sine uten hell. Er det noen der ute som har noen gode forslag til hvordan jeg kan få til dette? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fløy tur/retur SEA på Saga Class i november/desember 2021…en av flightene var med 757 og nordlysdesign resten var med Max som opplevde som nytt, fresht, stille og med meget god luft. Bra service hele tiden…for å si det sånn det ble ikke brukt mye munnbind - servering stort sett hele tiden. Tommel opp:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Et kjapt spørsmål som kanskje noen kan svare på. Min søster reiser fra EWR til OSL i kveld via KEF med Icelandair. Flyet fra EWR skal lande på KEF 0610 etter planen. Nå er det varslet en politisk streik blant flygelederne på Island mellom 04 og 10 i morgen tidlig. Er det noen som vet hva som er vanlig å gjøre i slike tilfeller? Holder de fligten igjen på EWR slik at de kan lande etter streiken eller risiker en at de kansellerer hele flighten?
![]() |
#28 |
Speedbird Concorde
|
![]()
Noen som har fløyet Icelandair Saga med 737/757 ila de siste månedene? Er det gode seter og bra service? Eller er det bedre med en SAS pluss t/r USA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi liker Saga Class veldig godt. Setene er vel ikke bedre eller dårligere enn SAS Plus…men hos Icelandair er Saga det beste og hos SAS kan aldri Plus være det beste (litt forenklet sagt) stille og rolig foran på både 757 og 737 - veldig bra mat og et ganske så heftig utvalg av drikke…deriblant et eget Gin-bibliotek…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Saga Classur til / fra USA er jo kortere enn SAS Plus
![]() Her i fra serveringen til Keflavik: [IMG] ![]() Og videre til Seattle: [IMG] ![]() Loungen på Keflavik var også skikkelig bra, god mat, stille og meget god konfekt til Espressoén: [IMG] ![]()
![]() |
#31 |
Speedbird Concorde
|
![]()
Takker, dette ser jo bra ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Saga class setene er det samme som SAS Pluss. Det som er dumt at ikke det er mulig å legge setene lenger bakover for å sove.
Når jeg reiser med SAS pluss da har jeg ikke trengt å bestille all drikken med en gang, de sier det med de gjør det ikke. Og så er det altid hvor heldig du er med personalet om bord (gjelder både SAS og Icelandair). Og Loungen på Keflavik er den beste som finnes, og har blitt bedre etter at de flyttet. Masse islandsk mat som er veldig god! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Billetter i boks til ny tur til Boston i september. Sete 2 D og F på alle 4 strekninger…men håper på et bytte til A321 på i alle fall en av avgangene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise med Lufthansa (generelle spørsmål og erfaringer) | Tornerose | Reiseforum | 517 | 24-02-2025 00:08 |
Erfaringer og spørsmål om å fly med Air Baltic | SudCaravelle | Reiseforum | 25 | 04-10-2024 10:16 |
Om å fly med Flyr (spørsmål/erfaringer) | Tarzan | Reiseforum | 25 | 14-04-2022 09:26 |
Reise med Wizz Air - (spørsmål/erfaringer etc) | robertaas | Reiseforum | 18 | 08-03-2020 11:06 |
Om å reise med Air Canada (spørsmål/erfaringer m.v.) | A350XWB | Reiseforum | 11 | 04-04-2019 06:25 |