![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God tirsdag til dere. Er på jobb og følger opp produksjonen. Ymse hick-up's gjør at ting ikke går helt som planlagt sånn tidlig på morgenkvisten. Håper forsinkelsene ikke blir alt for store . Fortsatt godt og varmt, selv om det neppe blir tropenatt. Ha en fin dag alle flypratemakere.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tirsdag fra Samui. Nå er det ferdig pakket og vi skal straks sjekke ut og dra til flyplassen. Så venter Silk Air til Singapore og litt tid på å utforske der.
De har en Michelin stjerne Kantonesisk på hotellet vi bor på, så kan tenkes det blir det i kveld. Ha en fin en alle sammen
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ah, snart ferdig med nest siste skift. Like greit å ikke skulle hjem i dag for Tor skal på tur med hammern i dag. Helikopteret liker ikke Tor...
Ser også ut til at det er spart litt sommer til meg de kommende dagene også:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Starter dagen med et par kundemøter i sentrum før det blir hjemmekontor resten av dagen. Gårsdagens treningsøkt ga mersmak - så da satser jeg på en ny økt i ettermiddag. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen til dere i øst fra det stille hav - hvor godt i glasset ikke kommer fra Trump og smaken går foran image. En meget god dag hos en inspirerende kunde, det kommer stilige sko til Strømmen og Ski Storsenter i høst - spesial model for Fnate - middag utendørs med utsikt over Stillehavet blir liksom ikke feil, 19000 + skritt gikk lett unna (Sponsered by Skechers)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. I dag blir det å sette seg i en A320 Sharklets til ARN, deretter en Crj til Visby. Dc-8-63, er det Skechers sko som kommer til Strømmen? Kjøpte Skechers sko i Bad Reichenhall og Stockholm nå i sommer. Så det ligger en butikk i Ski, og i Bergen storsenter fant vi også en på lørdag. Trodde det bare var to i Norge? Hehe, nå er vel ikke dette et sko forum, men liker skoene godt. Ha en fin dag med eller uten sko. (Hva nå det måtte bety).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra Østfold.
Ha en fin dag hvor dere enn nå er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra BGO. Første vakt i ny jobb gikk strålende i går kveld. Men ferietid og sykdom gjor at jeg må over til Østlandet i dag. Det ble billigbillett med bolaget, kjøpt i går kveld i ellevetida. Siden dette er ikke planlagt blir det 100% på alle timer jeg ikke skulle jobbet i dag.
Liker jaggu turnusarbeid før jeg er kommet ordentlig i gang ![]() Ha en fenomenalt bra dag ![]() Last edited by Ruby; 31-07-2018 at 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra TRD, byen, ikke flyplassen dessverre.
Kollegene mine er superglade A-mennesker. Jeg må ha noen kopper med kaffe og en stund med QC på hodet før jeg klarer å takle de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Siste hele dag her på O.B.C Gran Canaria. Ingen trening planlagt i dag, vel å bade med arvingen kan være slitsomt nok å seg selv når han absolutt skal kastes opp i luften. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det blide sørland hvor det ventes en del regn i dag, så like greit å holde seg på kontoret.
Sliter med å sove om natten når det er 25-26 grader innendørs, og med alle vinduer og dører på vid gap kommer det også støy utenfra man vanligvis ikke hører. Så her er man litt trøtt. Godt man skal sove på rom med aircon i neste uke...... Ikke de store planene utover jobb i dag. Greit nok med en myk start etter ferien. Nei, mellom feriene skal det være... God tirsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Fortsatt god dag fra Regent Singapore. Har fått introdusert den lille familien til Korean Barbecue. Elefanten har forsøkt før og synes det smaker som diaremarinert øgle. Mammaen hans elsket det. Mammaen hans elsket alt så lenge vi peker og lover at det er mat.
Gårsdagens heftige tannpine, der i gården, ser også ut til å ha passert av seg selv så da er det meste greit.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En varm en fra Snillfjord.
![]() Sola steiker, og det er 32 varme i lufta. Kunne ønsket meg skikkelig regn og torden nå, sånn for å lade ut litt av den tunge lufta. Her har man selskap av naboens firbeinte venn ut uken, i mens de selv er på ferie, alltid like hyggelig det. Moderen og lillesøster har snakket om shopping i ettermiddag, så da får man vel slå seg med, sånn for og kunne fylle opp kjøleskapet med ymse varer. Er også en hyggelig liten cafe som selger god is og milkshake, så spørs om man ikke legger turen innom der også. Ha en ellers varm en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Varmt i Køben, så man jobber med å kjØLe seg ned. Straks litt dansk frokost i turisthølet Nyhavn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Javisst er det
MOW out. Last edited by LN-MOW; 31-07-2018 at 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Det er managed by Four Seasons. Vi fikk en liten upgrade men usikker på hvorfor. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Her ved Stillehavet har det blitt morgen, sitter med en espresso @ Javaman Hermosa Beach, en svært god start på morgenen. Tror i grunn det er tid for en Espresso til....
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra WAW, dagens andre tur i loungen etter "boarding" til buss, 10 min venting og så beskjed om å gå inn til gaten igjen.
I ren klage til VG-stil: "LOT har ikke gitt noen info utover å si at flyet er forsinket!!" Valgte å stole på pushvarselet fra google om ny avgang 1830 som også står i SAS-appen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 15-12-2015 16:42 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 23-06-2015 15:30 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 20-01-2015 11:19 |
God tirsdag....eller var det onsdag? | Chriscross | Flyforum | 18 | 12-02-2014 17:13 |
hvorfor det ikke er direkteruter fra Nord-Norge til London | CK | Flyforum | 13 | 02-11-2004 09:39 |