![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
Join Date: Jul 2018
Posts: 2
|
![]()
Hei.
Jeg er nok litt uenig med deg på kostnaden ved å bygge nytt kontra å kjøpe brukt men det kommer vell helt ann på hva man anser som "vesentlig billigere". Uansett takk for innspill. Det virker ikke som GA delen av forumet er så utrolig aktiv her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,638
|
![]() Quote:
Og nei, GA er ikke det store her ![]() Ta kontakt med EAA som sagt. Mange bra folk der som har mye erfaring på området. Vet ikke hvor du hører hjemme, men det finnes RV byggere og flygere spredt over hele landet som det kan lønne seg å ta en prat med. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål om "experimental permit to fly" | Sveinmk | General Aviation og sjøfly | 1 | 10-04-2018 14:47 |
Om streik, fagforeninger og ulemper for passasjerene i luftfarten (splittet) | Northrider | Småprat | 116 | 08-04-2013 13:51 |
Begrensninger i antall legs på en T/R på wideroe.no? | Bergern | Reiseforum | 5 | 01-02-2013 22:17 |
Operative begrensninger på Hercules-flyvning | sail4fun | Flyforum | 8 | 08-04-2005 10:29 |
'Boeing 201 Experimental' | LN-MOW | Flyforum | 2 | 05-11-2004 10:42 |