![]() |
|
![]() |
#241 |
Newcomer
![]() Join Date: Feb 2017
|
![]()
Hei! Jeg har også lagt merke til det, mulig jeg ikke har fulgt med men kan ikke huske at det var slik tidligere.
![]() |
#242 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#243 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ser de øker returen fra London fra 3063,- til 3252,- om man kun bestiller én vei.
![]() |
#244 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skal til USA neste helg og ser at sas spør etter "known traveller number". Det er valgfritt å legge inn, men hva er det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
Høres ut som noe man ikke trenger å bry seg om om man ikke er amerikaner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er referansenumre for TSA/CBP (TSA Pre og/eller Watchlist extemption). ikkenoe du behøver å bry deg om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Når man har en tvilsom navnebror er det greit å etter skikkelig sjekk få en referanse man kan oppgi så kommer man kanskje seg med flyet neste gang man skal reise...
![]() |
#249 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk sms fra SAS om at jeg måtte møte opp ekstra tidlig for reise med sas til USA uten at tid var spesifisert. Er det noe nytt? Flyr OSL-ARN-EWR, så regner med at det er først for ARN-EWR dette er viktig? Vi lander på ARN 09.40 og flyet videre før vel ikke 12.50.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Det er for å få tre ekstra spørsmål ved innsjekk. Har du pakket selv osv..... No worries Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Vil anbefale å gå til innsjekkingskranken på Gardermoen og be om boardingkortet der.
![]() |
![]() |
#252 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og 25% eller 33% av passasjerene skal sikkerhetssjekkes manuelt i gate el.l.), så mye høyere prosentandel enn før, men en prosess som går helt greit
![]() |
#253 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som noen gang har lykkes med å ombooke en bonusreise osl-xxx-ewr til osl-ewr på flyplassen uten at det skyldes kanselleringer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Klarte det pga. forsinkelse som gjorde at jeg ikke ville rukket forbindelsen videre inn i USA. De kjørte flyet til hangar så det var klart at det ble en lang forsinkelse. Det var riktignok ikke en bonusreise.
![]() |
#255 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Verdt å spørre. De sparer jo faktisk penger på å sende deg direkte siden poengprisen er lik og de sparer servering på en flight. Kanskje det går om det er en vennlig drage der. Mulig lounge funker bedre enn vanlig innsjekk... Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jeg har familie i utlandet, og hvis jeg skal reise en vei alene og den andre med barnebarna mine, er det ikke mulig å bestille T/R-billetter. (I hvert fall har ikke jeg funnet ut hvordan...). Da må jeg bestille to en-veisbilletter, og dette blir noen hundre kroner dyrere.
Etter det jeg kan se, gjelder dette både SAS og Norwegian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Joker
|
![]()
Det er naturligvis besvart flere hundre ganger tidligere, men jeg har dårlig hukommelse.
Har en t/r med SAS i Europa senere i uken (Go, ufleksibel), men nå ser det ut som jeg kan bli nødt til å reise ut tidligere. Lar SAS meg fly tilbake på opprinnelig booking? |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Det korrekte svaret her er: Kanskje!
I utgangspunktet kansellerer de returen om man ikke møter opp til avreise. Men vet SAS har sagt at de har godtatt returreiser der man ikke har brukt utreisen. Men skal du være sikker bør du sjekke direkte med SAS. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei.
Har en SAS Plus-billett som er booket hos wideroe.no. Vet noen om det går an å reservere sete, og i tilfellet hvordan jeg går frem? Ser ikke ut til at det er mulig verken på sas.no eller i SAS-appen. Takker for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |