![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Mange passasjerer vil selvsagt ha billigst mulig billetter og passasjerrettigheter setter idag begrensninger på hvor lavt man kan gå. Hva tror du egentlig konsekvensene hadde blitt om man begrenset passasjerers rettigheter? Tror du det ville lønnet seg like mye å drive seriøst med høyt servicenivå? Tror du billettprisene hadde blitt høyere? Tror du bransjen hadde blitt mindre råtten? Tror du ansatte ville fått bedre vilkår?
![]() |
![]() |
#2 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Ad andre avsnitt. Ja, ja, ja og ja.
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kan du vennligst forklare hvordan fjerning av passasjerrettigheter vil føre til:
-At det blir minst like lønnsomt å drive seriøst -Høyere billettpriser -Mindre råtten flybransje -Bedre vilkår for ansatte
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fant ikke den som omhandlet SAS, men passer vel inn her
Quote:
https://ekstrabladet.dk/ferie/passag...i-haab/7860530 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dom i Danmark: Erstatning iht EU261 ved teknisk feil | sk931 | Småprat | 1 | 04-04-2016 18:13 |
Oppsigelser og aksjoner hos Blue1 | Someone | Flyforum | 0 | 07-09-2011 22:30 |
Aksjoner på gang....?? | LN-FHU | Flyforum | 2 | 19-12-2007 10:54 |
Aksjoner til helgen? | rampen | Flyforum | 11 | 10-07-2006 20:10 |
BTS ansatte varsler aksjoner | LN-HAT | Flyforum | 10 | 06-06-2006 18:51 |