![]() |
|
![]() |
#221 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
sitter i telefonkøen til SAS og skal endre billett til dama. Hun har bestilt go innenriks med tur retur. Jeg er redd at returen forfaller hvis jeg bare bestiller ny utreise. Men for å gjøre det ekstra vanskelig kan jeg ikke endre reisen med avgang i dag eller i morgen, men først på søndag på nett?? Noen andre som har erfaringer med dette? Kan jeg evt. bare bestille ny utreise og man gir beksjed i skranken om at returen skal ikke forfalle? Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har bonusbillett (Business/Plus) hjem fra USA i dag, men da jeg bestilte var det kun ledig bonussete på den siste avgangen OSL-KRS, og dermed får jeg i utgangspunktet 6 timer på Gardermoen i morgen. Ser at det nå er tilgjengelige bonusseter på alle avganger, så jeg kan slippe med to timer layover. Er det noe håp om å få endret dette i skranken på OSL i morgen, forutsatt at jeg sender bagasjen dit og henter den ut? Eller er eneste mulighet å blåse av 6000 poeng på en ny billett?
Last edited by sabergum; 02-04-2018 at 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du skal kunne forandre eller 100% kansellere Biz billetter 12 timer før avgang.
Da må da ringe 91505400 for å fixe det. Online er kun 24 timer før avgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#225 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott
Var billetten du hadde returreise fra USA på bonuspoeng, eller var det bonusreise som startet i USA?
![]() |
#227 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Prøver nå å booke billett med SAS men får ikke bestilt forde jeg ikke vet FF nummer.
Pussige greier, man skulle tro man kan legge til FF nummer senere, men kommer ikke videre. Betaler gjerne full pris på SAS plus, men det gir dem faen i. Har du ikke FF får du ikke fly. Ruta litt anderledes nå, slipper 5 timer på Gardemoen. o London (LHR) - Trondheim (TRD) Adult 381.32 USD Trondheim (TRD) - London (LHR) Adult 258.67 USD Total price: 641.99 USD Of which includes taxes and carrier-imposed fees: 243.99 USD (breakdown of taxes and carrier-imposed fees) Thu 10 May 2018 11:50 London, Heathrow 14:40 Stavanger, Sola 16:40 Stavanger, Sola 18:40 Trondheim, Vaernes Fare rules SAS Plus Mon 14 May 2018 14:45 Trondheim, Vaernes 15:40 Oslo, Gardermoen 17:10 Oslo, Gardermoen 18:30 London, Heathrow Fare rules SAS Plus EuroBonus points earningsMembership level: We are unable to show
![]() |
#229 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Får ikke bestilt billett uten FF nummer.
Prøvde å søke på Euro Bonus og logge inn for å finne nummeret, men Neida, må installere Flash Player for å komme inn der. Gikk på SAS sin Facebook for å finne en annen møte å bestille billett på, men det funket ikke så bra. Turen min fra LHR- SVG-TRD måtte nå stoppe på Flesland og da ble det bortkastet. Før prøve noe annet, Orbitz eller noe slikt. Pussig at SAS gjør det så vanskelig å kjøpe en full pris billett fra A til B via Sola.
![]() |
#230 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Kommer ikke videre uten FF nummer.
![]() |
#231 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du skal kunne endre feltet hvor det stpr Eurobonus til ‘Select’ ... da går det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Da delte skyene seg og solen skinte på unge LN-RTP. Fikk booket meg og slipper 5 timer på OSL men kjøpte Plus uansett. Mye som kan skje med forandring i planner og da går det å forandre og slikt. Må få meg hotel på LHR, får grave i gamle poster og finne det jeg brukte før som ble anbefalt her på Flyprat. Kan også tenke meg terminal hotel på LHR, brukte et slikt i 2007. Lite rom men ellers bra. Djevelsk praktisk. Slipper å ta drosje eller buss til og fra. Bare det er verdt en 50 lapp eller så. ![]()
![]() |
![]() |
#233 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Ser nå at mine kommentarer ble flyttet fra Lounge tråd til Booking tråd selv om jeg booket spesielt dyre billetter for å få bruke Lounge underveis.
Du verden hvor hårsåre moderatorene er her ombord, rett og slett pirkete. ![]()
![]() |
#234 |
Newcomer
|
![]()
SAS Plus Saver
Booker ofte SAS Plus (Flex / C-klasse). Hvis jeg vil endre denne ved innsjekk eller via telefon så blir jeg avkrevd et gebyr for oppgradere til Full Flex. Hvis jeg derimot går rett til gate og spør om det er ledig plass får jeg alltid være med uten å betale noe ekstra. Men hva med SAS Plus Saver? Er det noen som vet om jeg kan gå direkte til gate med denne billetten? Hvilken billettklasse er SAS Plus Saver? C1? mvh TV |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
har jeg ikke fått med meg det, eller har SAS begynt å ta mere penger for enveis-billetter innenfor europa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
-De annonserer og konkurrerer bare på ut-priser, returen er som oftest mye dyrere. -Stadig færre avganger og da med uaktuell ukedag og tid får annonsert pris. Man må typisk reise ut søndag og returnere tirsdag morgen 06:05 for beste pris. -Prisforskjellen mellom laveste og høyeste pris blir stadig større. Man nærmer seg stadig oftere 10-gangeren. Så selv på en helgetur til London til høsten, men å betale over 3k for retur i Go var uaktuelt. Disse 3 er alle metoder for å øke gjennomsnittlig salgspris samtidig som man opprettholder lave annonserte priser. Alle 3 punktene har SAS kopiert fra Ryanair. Og ja, det er stadig oftere billigere å legge helgeturen utenfor Europa.
![]() |
![]() |
#240 | |||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
OSL-LHR Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |