![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag fra Dubai. Her i terminal C er det litt mer gammelt og slitt enn man er vant med i Dubai og mye er under ombygging, men wifi fungerer og Facebook og slikt er ikke sensurert slik som i Pakistan. Boarding av flight til Norge starter om under en halvtime så jeg gidder ikke se etter Diners-lounge. Kunne egentlig tenkt meg å stoppet litt her og tatt noen dagers sløving ved hotellstrand eller hotellbasseng. Og da mener jeg ikke et kaldt lite hotellbasseng slik som i Lahore.
Så da er det snart å sløve noe timer på vei til sne. Skal vurdere å få gjort noe mer enn å sløve når jeg kommer hjem på uvant tidspunkt. Ha en god en alle på vei mot mer ordnede forhold.
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Overraskende at det er så mye norsk kabinpersonale hos Emirates.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ny uke igjen så da er det bare å kjøre på som vanlig. God tur hjem til Robert! Ha en flott mandag alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Klar for de siste fire dagene hos arbeidsgiveren gjennom 17 år. Holder meg innendørs på bryggekontoret i hele dag og satser på en bra treningsøkt i kveld. Ha en fin start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Hah, bare 10 min bak EB, god morgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Glad mandag til dere i øst, her i vest er det fremdeles søndag kveld, postmann Pat var akkurat på døren med en forsyning Starbucks Nespresso fra Amazon. Postvesenet har virkelig klart å være blant de beste i "same or next day delivery". En annen liten glede var et innkjøp av Lewis - jeg har nå samme størrelse som når jeg flyttet hit i 1998 32"x 34".
Lørdagen ble tilbrakt inne i skogen sammen med 30 andre frivillige som arbeidet med den neste tur stien her på øya, som i Januar vil glede oss med på Mountain Bike eller til fots med hunder. Vi ryddet 2 km i løpet en lørdag formiddag, en supert resultat av våre skattepenger, vi stemmer alltid for øking av skattene (75-80% stemmer for) noe som er en kjempegod investering. Nå en rolig kveld foran peisen med en velfortjent Umbrella IPA fra Pelican Brewery og Kenndy and King en svært interessant bok i disse dager, utrolig hvor fort en Trump kan stille klokka tilbake til 60 tallet.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra nr. 2!
Beste dagen i uka innleder et tredagershelvete med oppmøte 06.45. Dagvakt kalles det visst. Pøh! Det er jo midt på natta! MEN. På torsdag venter Nice og det årlige pinnekjøttlaget. Det blir stas. Kan fort gå på en akevittsmell der ![]() Avholdsfri ukestart ønskes!
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra fuktige Bergen.
Min (ukes)karriere som taxisjåfør går mot slutten og godt er det. Kan ikke huske jeg har jobbet så mangen timer for så lite betaling. Ellers vurderes det å booke en svipptur til ALC. Da med avreise i morgen eller onsdag. Langtidsplanlegging er tull, det er nå ting taes litt på sparket at man føler man lever. Ha en fuktig dag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God middag fra Suntec Mall, over gata fra Conrad Singapore . Finns det bedre location enn mall over gata fra hotellet for fruentimmer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, klar for ny arbeidsuke.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Arvingen var fast bestemt på å spise frokost i barnehagen, så han er alt levert. En liten gjennomgang av mail hjemme og en espresso i fred og ro før trikken venter. En løpetur er også planlagt i kveld, samt regnearkene må finnes frem frem for å beregne effekter av ulike rentenivåer og gjeldsgrader. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De har kjørt flere rekrutteringsrunder i Norge siden de startet opp. Kjenner til flere som er eller har vært cabin crew som et lite avbrekk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra t-banen. Hadde virkelig ikke lyst til å stå opp men var det med penger da. Ikke så lenge til Guangzhou og Hong Kong. En uke og tre dager for å være nøyaktig. Får se til å booke et hotell siste natta i Hong Kong.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Dagens første møte er gjennomført. Overskyet og ca 0 grader. Men frost i natt, og det var stålis på bilen. Må se å få kjøpt meg en ny sprayflaske med de-icer. Flere møter venter i dag, så her kommer nok dagen til å gå unna. Heldigvis ingen planer etter at siste møte er ferdig kl 1730. Satser på Dominos Pizza til middag i kveld. Lettvindt. Anbefaler å gå tvers gjennom SunTec og ta en sightseeing tur med amfibiekjøretøyet DuckTours. Den er skikkelig kul og en litt anderledes opplevelse! Hygg deg i Singapore. Rett ved siden av Conrad ligger Paulaner Brauhaus. God schnitzel og deilig tysk øl! Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
I mer dannede hjem bruker vi garasje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Vi er ikke alle som kommer fra et hjem med klaver......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Takk, Biz, Paulaner er første jeg så da vi kom ut av taxien i går... Morgendagens prosjekt mens fruen "Get lost" i Sumtec
![]() Men etter 3 dager på Conrad flytter vi til Hilton på Orchard og der er hun lokalkjent, mens jeg navigerer mine veier... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det er stor forskjell på hjem med piano og hjem med flygel.
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Eller Hammond Orgel eller et lite keybord?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. så smått begynt å lysne i horisonten. Synes å skje senere og senere. Håper det snur snart.
Siste fridag før arbeidet på nytt kaller. Må sørge for å utnytte den best mulig. Ble en bra morgen på nærflyplassen i går. Resultatet kan beskues i bildeforumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Dubai | Fnate | Flyforum | 11 | 04-08-2016 13:05 |
God lørdag morgen fra Dubai | Farmer | Flyforum | 10 | 31-01-2015 12:55 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 09-12-2013 18:33 |
God støl morgen fra Dubai | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 11-12-2012 14:10 |