![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Det er mandag, ikke akkurat en av favorittdagene mine akkurat. Men det er litt logistikk som må ordnes og fikses i dag og, så jeg tror nok av timene skal få bein å gå på. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gooood morgen fra UAE.. I går var man så heldig at ukens første dag ble på et meget bra golfarrangement med våre største kunder.. Jeg er fremdeles ikke storbegeistret for denne sporten (eller sport generelt) – men settingen er jo helt sinnsyk. Meget proft opplegg med tre profesjonelle spillere (en norsk en vi vet godt hvem er) og noen omgivelser som er gøy a få med seg.. At de kjører rundt med iskald øl gjorde også saken langt bedre.
I kveld skal mutteren med følge leveres på DXB som selvfølgelig er trist, men gleder meg som vanlig til DXB opplevelsen. Tar en kort ti timers dag i dag og hopper i bilen nå for en ”svipptur” til Abu Dhabi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Begynte uken med en liten forsovelse. Dog ingen krise. På tide å komme meg ut til Prærien. Det positive er at minusgrader virker holde seg og det når har begynt snø igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Morgen fra Tananger
Det var liten lyst til å stå opp i dag, og formen kunne vært bedre. Men følte meg ikke dårlig nok til å ikke gå på jobb ![]() ![]() Det regner her, og metaren for stripa borti gata sier 9 grader ute. Greit nok så lenge det holder seg fast på en side av 0. Planen for dagen: Gjøre minst mulig... Ha en bedre dag forrumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Morgen fra Bergen. Akkurat våknet etter at vekkerklokken var stilt på feil dag. Dermed er det ikke mulig å komme seg med fly før kl. 11:10 BGO-TOS-EVE. Ingen god måte å starte uken på!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra tunellen. Ble litt forsovelse her og. Men heldigvis er jeg dårlig nok til å gå på jobb på Gaustad. KRS imorra.
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra flytooget på vei fra OSL.
Ble endel forsinkelser her: -halvannen time forsinket flight fra EWR grunnet sent innkommet fly og vær. -måtte fly litt rundt OSL i påvente på brøyting. -10-15 min venting grunnet problemer med docking -45 min venting på bagasje grunnet teknisk feil Fikk oppgradering til Pluss på flighten tilbake. De sa det var mange med Gullkort, men at jeg var tagget for å ligge øverst på listen. De beklaget at det var fullt på Biz. Aner ikke helt hva som skjer her, men skal ikke klage.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Frompf fra det Sørlandske!
Alt for mye dill-dall jeg skulle fikse i går kveld, så da ble det sent i seng og trøtt som en strømpe da klokka ringte. Bare innom kontoret før det bærer ut i møter utenfor huset. Oslo i morgen. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Blitt hjemmekontor, da en opphavet skulle visst ha en tur innom her. Ellers er det mandag idag, og det er en fæl dag syns jeg. Tror det har med å gjøre at den kommer rett etter helga. Ha en forsatt strålende dag. ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag folkens. Et indonesisik matgilde av de store i går med diplomatiet i spissen. Tror det var mange år siden jeg har vært så mett. Ble en lang oppvåkning i dag, opp fra bingen 12:00. Pytt pytt, en kveldsvakt så er det sovemorgen i morgen også.
Ha en snaxy ettermiddag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er tydeligvis en ordentlig drittdag. Sitter nå på TOS og venter på at skal få fuel på flyet, noe de ikke klarer. Det ser ut til å ta lang tid. Baahhh.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enda bedre. Da var den kansellert. 4 timer å vente på neste. Nå mangler det bare at den blir forsinket, slik at flybussen til Narvik går fra meg, slik at jeg får sitte 3 timer og vente på neste buss i kveld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nok en nitrist dag i vestsørøst .. Værgudene feiret mandagen med et solid tordenvær og gjorde dermed rushtrafikken til det totale mareritt - for dem som var innblandet. Siden jeg trenger bil i dag, måtte jeg kjøre guttungen til skolen, og det var ille nok .. overvann både her og der oog uvanlig opphoping ved travle veikryss .. menmen ...
Måtte mandagen bringe sol og paraplydrinker til så mange som mulig av dere .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hjemme fra USA - deiset ned i 2D på DY7002 1 time forsinket, før vi ble stående 1 time til i de-ice kø. Sovna som en dupp og våknet over Bergen. Vel vel, middag og senga - jobb imorgen!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nye lodd, nye muligheter. Denne gang på WF847 og 856, så får man se om det funker bedre.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Yeeeee..hele 60 On Business Points fra BA rett i postksassen helt uten grunn
![]() ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008