![]() |
|
![]() |
#81 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Sent from my SM-G950F using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er ikke sikkerhetskontroll ved ankomst fra USA og UK inn til Schengen, alle andre non schengen ankomster må via centrelized sequrity i andre etasje.
Helt likt som det er på CPH der man må via sikkerhetskontroll ved ankomst fra Asia Afrika osv |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da skal Star Alliance ha åpnet en egen lounge i AMS, hvor også man som SAS Plus reisende har tilgang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Merk at denne er på "feil" side av passkontrollen i Pir D så man må huske å ha med pass selv om man ikke skal ut av Schengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Sikker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gode nyheter! Tredjepartsloungen de har brukt fram til nå var ikke noe særlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
@Martin
Leste et annet sted at den var Non Schengen, men ser jeg tar feil, litt for raskt ute. Beklager feilinformasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Free Luigi
|
![]()
Hva slags lounge skulle det være? Jeg reiste via AMS 2 Mars med SAS PLUS, og da var det en ganske gørrkjedelig lounge tilgjengelig oppe i 3 etg. Det var en del som var for gullmedlemmer, og en del som var åpen for alle. Kan det ha vært den "nye" jeg besøkte? Den lå oppe i nærheten av den utsiktsplatformen de har, mener det er D-gates?
![]() |
#89 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Tror det var den «gamle» da jeg ikke tror den nye hadde åpnet ennå |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Free Luigi
|
![]()
Okei, høres bra ut, for den var... kjip.
![]() |
#91 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Free Luigi
|
![]()
Åh... nais. De så jeg ikke, var for opptatt med å sitte i koma og spille Grim Fandango på mobilen. Glad jeg ikke spiste noe...
![]() |
#93 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Video av den nye Star Alliance-loungen:
https://www.youtube.com/watch?v=lWvszXfqVNo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enda en lounge for mennesker uten rygg... slike stoler/sofa har ingenting i et venterom å gjøre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var i den nye loungen på fredag og den var helt grei, de hadde en kjøttgryte som varmmat så det gikk an å få i seg noe ordentlig mat før flyet.
Ikke den største loungen, men var greit med plass i 18-tiden |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Free Luigi
|
![]()
Gjør de det med vilje, tro? Helt enig, det ser forferdelig ut for avslapning. Du må ned i nesten liggende for å få støtte i hele ryggen
![]() |
#97 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Du skal ikke være der for lenge, er vel filosofien.
![]() |
#98 |
Newcomer
|
![]()
Valgte å sjekke inn på YotelAir under transfer fra YYZ til TRD med 7+ timer layover. Vurderte lounge, men kjente at jeg heller hadde behov for å strekke ut kroppen og sove. Meget fornøyd med oppholdet. Jeg hadde en normal størrelse kabin, og det lille rommet med sengealkove, dusj og do var akkurat det jeg trengte.
Jeg har forsovidt etterlyst lignende på flyplasser, da dette er perfekt for lengre layovers eller tidlige avganger. Jeg er meget interessert i å betale en ålrait sum for noen timers hvile og rolig avgang; enn å stresse avgårde på usympatiske tidspunkt fra heimen/oppholdssted. YotelAir ligger airside, i lounge 2 (etter passkontroll), i 2 etasje ved McDonalds, anbefaler å forhåndsbestille, men det går fint an å booke seg inn ved ankomst. https://www.yotel.com/en/hotels/yote...erdam-schiphol Sent from my CLT-L29 using Tapatalk ![]() ![]() Last edited by Pointless; 29-03-2019 at 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Ellers er broodje haring, biertje en een korenwijn på Bubbles Seafood Bar på Schiphol heller ikke å forakte. Utsikten er også upåklagelig...
![]() |
#100 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer og annet om flyplassen i Bangkok | Fredrik KH | Reiseforum | 86 | 25-06-2024 18:04 |
Transfer i Dubai (og annet om flyplassen) | ValdaIsaksson | Reiseforum | 29 | 11-10-2023 08:19 |
Til/fra/transfer i Hong Kong (flyplassen) | Fnate | Reiseforum | 30 | 19-02-2020 11:09 |
Transit i Nairobi og annet om flyplassen | robertaas | Reiseforum | 12 | 27-01-2020 22:59 |
Om flyplassen, transfer m.v. i Chicago | onkelskrue | Reiseforum | 72 | 04-03-2019 17:13 |