![]() |
|
![]() |
#161 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Hadde planer om Plus men da snakker vi 60.000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vurderer å ta en tur til Delhi i slutten av November for et bryllup.
Har funnet greie billetter med SAS til CPH og så Air India til DEL, men de er kun tilgjengelig på e.g., Solfaktor.no, og ikke SAS eller Air India sine sider. Hvis jeg booker denne turen, vil det være gjennomgående billett, eller blir jeg nødt til å sjekke inn på nytt med bagasje på mellomlandingen i CPH? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Har du prøvd f.eks. Expedia? De er ofte grei å bruke om det er litt vanskelig å handle på selskapenes egne sider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hovedspørsmålet mitt er om det vil være en gjennomgående billett, slik at jeg kan sjekke inn bagasjen til bestemmelsestedet
![]() Har hørt at noen slike søkesider gir deg resultater som egentlig er to forskjellige billetter, slik at man får problemer. Den selges også på Expedia |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
一期一会
|
![]()
SK/AI er Star Alliance med Interline, null problem å tagge bagasje til DEL, uavhengig av hvor kreativ billett du har. Prøv Travellink, Expedia eller Berg-Hansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-T530 via Tapatalk
![]() |
![]() |
#168 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Google flights foreslår og at man kan ringe å bestille hos Air India, så mulig jeg gjør det for å slippe å forholde meg til Expedia ved problemer. Kunne kanskje prøvde reisebyrået på jobben, men vet ikke helt om de blir happy for privatbookinger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøve å kommer fram til til ARN fra OSL tidligst mulig en fredag om noen uker. Vet ikke om jeg rekker avgang klokka 17 eller 18.
Bør jeg booke begge og så refundere den jeg ikke bruke? Hvis jeg booker kl 17 og ikker rekker den, så risikerer jeg vel at kl 18 er utsolgt. Er det noen restriksjoner mot å booke 2 avganger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Kjent sport det der, om man er hyggelig, så kansellerer man den man ikke får brukt!
![]() |
#172 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#173 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har også en privat profil hos Berg-Hansen og er veldig fornøyde med de!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Ser at vi fremdeles ligger på ca 38.000 kroner.. Er nærme på å bare bestille da det skulle vært greit å får booket hus osv. Det som er mest irriterende er jo at man kan få AA og BA for 26.000 (men da mellomlanding hjem fra MIA til OSL. Vil helst ha SAS pga: - "Gullfordelene" loungen osv. - Oppgradering med poeng. - Satans mye poeng - Fine reisetider.. Hadde dragen funnet ut at jeg vurderte å bruke 12000 på dette så hadde flammene sprutet. Er det noen sjanse for at SAS nå reduserer prisene på disse populære fellesferieturene? Takker igjen og beklager maset. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
@SudCaravelle Hvis det er snakk om i skoleferien, fra rundt 20. juni, så er det lite sannsynlig at den perioden vil være inkludert i priskampanjer. Selvsagt kan prisen gå ned basert på at det åpner seg en lavere bookingklasse, men det er nok like sannsynlig at tilgjengeligheten blir dårligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Newcomer
|
![]()
Heisann! Booket nettopp to separate flyvninger med SAS. OSL-CPH og CPH-GOT. Gjorde dette fordi det var eneste muligheten jeg hadde med tanke på tidspunkter osv (litt tight da jeg kun har muligheten til å reise på kvelden). Jeg har 50 minutter på Kastrup før flyet til Landvetter går.
Spørsmålet mitt er egentlig: Finnes det noen mulighet for å slå sammen de to bookingen? Og kan jeg få sjekket inn bagasjen hele veien, slik at jeg slipper å hente den ut for så å sjekke den inn igjen i CPH? Tenkte å kontakte SAS i morgen når de åpner telefonen, men kanskje noen av dere hadde et klokt svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SAS pleier å være greie på å gjennomsjekke på separate bookinger, i alle fall når jeg jobbet der for et par år siden. Har ikke hørt noe om at de er blitt strengere siden det. Minstetid for forbindelse på CPH er i følge SAS selv 40 minutter schengen -> schengen:
https://www.flysas.com/en/travel-inf...ransfer-times/ ... så du får nok ikke slått sammen bookingene til "en" booking, men gjennomsjekking av bagasje bør være mulig.
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når du sjekker inn på internett for OSL-CPH, så får du opp en valgfane hvor det står ''Add connecting flight'' helt nederst på siden. Om du legger inn bookingref for CPH-GOT der, så kan du sjekke inn hele veien selv. Når du kommer på Gardermoen taster du da inn bookingref for OSL-CPH på automaten, så får du boarding pass + tag for hele reisen til GOT
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk for svar, alle sammen! Snakket med SAS tidligere i dag, og de kunne ikke slå sammen bookingene, som en av dere sier over her også. Men han mente det ikke skulle være noe problem å få sjekket inn bagasjen hele veien til GOT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |