![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
FlyKirurg
|
![]() Quote:
Jeg har full forståelse og respekt for at du har en håndfull av selskaper som dine favoritter, men du trenger da ikke å dra enkeltselskaper ned basert på informasjon du påstår at du har, men ikke har noen skriftlige kilder å henvise til? Jeg leste endel andre påstander her inne om at Norwegian hadde fått en gjeng flygere i retur fra Virgin, fordi VIR mente at disse flygerne ikke holdt den standarden som var forventet. Det betyr jo ikke at Norwegian som selskap skal fortjene å få et stempel som et useriøst selskap som heller ikke burde få fly til Tromsø? Da er det nok endel medlemmer her inne som det hadde truffet ganske personlig. Rykter er enkle å spre. Man trenger bare et tastatur og en vilje for å vri litt på sannheten. Jeg vet ikke hva slags informasjon du sitter på, men basert på dine tidligere uttalelser, så kommer jeg ikke til å ta ordet ditt for det iallefall. ![]() Jeg har stor respekt for flygere i SAS, Norwegian og andre selskaper som har lang og bred erfaring med flygning i Nord-Norge og de utfordringene som det medbærer. Men jeg synes det er en mangel på respekt for alle de flygerne i Wizzair som møter opp på jobb hver dag, og som gjennomfører sin flygning trygt og i henhold til regelverket. De har allerede operert i en år-rekke fra flere flyplasser i Norge, som også har korte rullebaner og utfordrende vær-forhold. Det synes jeg, basert på hva jeg vet om selskapet, at fortjener en tommel opp til at de nå ønsker å fly til Tromsø.
![]() |
![]() |
#2 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Alt jeg skrev var at jeg personlig synes ideen med dette flyselskapet + oppstart i Desember er en oppskrift som kunne vært laget bedre. Hvorfor skal ikke jeg få ha den meningen? Det finnes de som anklager flyselskap for de verste konspirasjonsteorier om at de er forsinket med vilje og at ruter kanselleres fordi ditten og datten - ingen møter så mye motstand. Akkurat som at jeg synes det er helt ok at du mener de fortjener en tommel opp, så skal det faktisk være mulighet for at andre synes det er helt ok at jeg stiller meg skeptisk. Forøvrig har jeg ikke sagt at flyselskap xxx eller yyy er "et useriøst selskap som heller ikke burde få fly til Tromsø" - kun at jeg stiller meg skeptisk til selskapets driftsmetode (billige lowtimers + eksplosiv ekspansasjon + ultra low cost) + måneden ruten åpner. Det er alt som stod. At driftsmetode + åpningsmåned = oh oh, i mitt hode. I stedet tar myhrair full fatning og blir sur på meg for det.
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 19-09-2017 at 23:12. Reason: redigerte bort "moderator" til fordel for "brukernavn". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air starter Bodø - Gdansk | LN-AFG | Flyforum | 11 | 07-03-2019 03:16 |
Wizz Air starter Gdansk-Billund og øker på TRF, SVG, BGO og NYO | Someone | Flyforum | 10 | 23-01-2015 11:24 |
Wizz Air starter Trondheim - Vilnius -> Legges ned | Trdfly | Flyforum | 24 | 27-07-2013 13:45 |
Wizz Air starter Trondheim - Gdansk | Boeing_fan | Flyforum | 21 | 20-07-2012 10:08 |