![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeppers - da sitter man og nipper til litt ildvann og hører på god musikk. Laurdagen har ikke slått til her ennå, men dere er vel truffet.
25% av helgen er gjennomført, og lørdagen skal nok vies til litt pyromani. Har masse yardwaste som må brennes etter Irma. Kjenner ildvannet raser i kroppen - kanskje man skal legge ut litt racy facebook-poster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen syntes det var greit starte dagen før normalt, så da sitter vi her foran TVen. Men jeg fikk 100 kapsler espressoer fra Nespresso i posten i går, så jeg overlever. Siden kona er på jentetur, får vi gutta klare oss selv. Så vi får se hva dagen bringer etter vi har vært hos Strøm-Larsen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Tidleg morgon i Trondheim og, av same grunn som på Sandaker; både arving og jentetur. Kaffien får vente litt.
USA-turen begynner å booke seg....
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - dagens tur går til CPH med SAS - god helg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Trogir. Spiser sen frokost med fin utsikt over bukten. Idag skal vann i hav og basseng prøves og det skal også taes en rundtur i gamlebyen som jeg tok en titt på igår kveld. Det er "Yach week" her så her er det fullt av pene båter å se. Har ikke fulgt helt med på dette området, men noe nytt er visst å ha lys under båten... akkurat som rånebiler. Det kan tiltrekke dyreliv som blir veldig synlig. Så idag skal man bare kose seg.
Ha en god lørdag alle som skal titte på rånebåter.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God lørdag! Dagens flytur går til Stockholm i Plusness class.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God lørdag fra Ibiza!
Det øser ned. Topp avreisevær, altså. Har noen timer å slå ihjel, så det blir vel en siste runde med tapas og sprudlevann. Ha en mindre fuktig dag ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Så prøver man den nye SAS loungen, greit å komme inn selv om vi skal utenlands etterpå. Ser fint og nytt ut. Egen barista laget kaffe for oss til og med. Så dette ser bra ut!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
God lørdag. Spontantur i januar booket til Vietnam. Godt å få litt sol i mørketiden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Elisabeth, NJ. Snart tid for å rusle ned til frokost. Om noen timer går turen tilbake til EWR og UA1753. Hadde en fin-fin tur over dammen med SAS i går og satser på at det blir en like bra tur i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra San Fransisco..Joda her morgen 04.35. Får ikke sove som vanlig.
Har det topp her i Chinarown, Hilton. Kos dere, det gjør vi.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Her er man bikkje-vakt da naboen er bortreist for helgen, så det er nok å henge fingrene i med en som skal borti absolutt alt han kommer over. Middag og noen fotballkamper står på planen, ellers tar man dagen som den kommer. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Ikke i sånn helt perleform i dag. Litt mange øl og i går, da jeg hadde gledet meg altfor grusomt til helgen. Så våknet vi kl 14 i dag.
Nå må jeg ut og kaste gamle møbler som visstnok ikke er fine, og så skal jeg rusle opp til moderen der Elefanten har vært på ferie noen dager. Ha en fin en
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Her får man en vanndråpe midt i fleisen mens man ligger ved bassenget. Denslag er ikke akseptabelt så man går til rommet for å sjekke inn for returen i morgen. Der får man seg mange overraskelser.
1) Det der ut til å være 2 lounger på SPU, men den ene har kun listet toalett som eneste fasilitet. 2) SPU er én av 5 flyplasser hvor Austrian ikke tilbyr online check-in. Nå skjønner hvorfor retur med Austrian var billigere. 3) Flighten er 15:10, men utsjekking fra hotellet er 10:00. Nå skjønner jeg hvorfor rommet var så billig. 4) Austrian ser ut til å ha droppet kontraktslounge i SPU, men hadde jeg flydd tilbake med Lufthansa så hadde jeg i alle fall hatt aksess til toalett-loungen. Nå skjønner jeg enda bedre hvorfor retur med Austrian var billigere. 5) Diners har ikke lounge i SPU. 6) Wlan blir veldig ofte tregt når det regner på et hotell. 7) Værmeldingen er endret til regn inntil jeg er ute av landet. Livet er hardt...
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad og sliten lørdag fra Clarion The Edge i Tromsø. Med 70 kunder på tur har vi gått over Tromsdalstind...i et vanvittig flott vær. Nå dusj før bankett... #sovnertidlig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra det Sørlandske!
Lørdagstaco er spist og nå hygger far seg med et godt glass hvitvin fra Schloss Johannisberg. Greit å lade litt opp til mandagens LH F tur...... Skål og fortsatt god aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hæppi Torsdag | LN-MOW | Flyforum | 13 | 24-01-2019 17:22 |
Hæppi innesnødd lørdag | LN-MOW | Flyforum | 11 | 10-12-2017 01:31 |
Hæppi Onsdag !! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 03-06-2015 14:37 |
Hæppi Turkeyday! | LN-MOW | Flyforum | 17 | 28-11-2014 14:15 |