![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette summerer det vel egentlig greit opp. Eller hva, Biz?
![]() Skål, kosmonauter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra et friskt og kaldt Røros. Klarcfir dagens oppgaver og møter før NSB frakter meg hjem i ettermiddag. I motsetning til MOW og BIZ tar jeg nok et glass i kveld fordi livet er flott;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok. Herfra meldes det om 32grC, strålende sol og lav luftfuktighet. Noen timer ved bassenget er unnagjort så straks blir det tur nedover mot Emporium Quatier hvor det skal lunsjes på toppen.
Ha en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Gullstua LHR først så nesten tom 764. Og nesten varm NYC .LHR SQ kantine
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Startet dagen med møter på et av våre andre kontorer, så blir litt lenger reisevei. I kveld er planen å gjøre minst mulig, etter jeg fikk med en god skitur i går kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim der jeg startet med en liten tur innom jordskifteretten før jeg kunne videre på jobb.
Det gledes til en jobbtur neste uke, på tross av at jeg må stå opp grytidlig. Savner jobbturer, bare vært på 3 stykk på et års tid. Ifølge mine nye kolleger er det massiv reisevirksomhet (normalen her er 0), men det biter jeg ikke på. Ha en flott dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hei igjen fra SQ kantina. SK bare rett in på LHR uten strafferunde på 1t 45 min . Nyter god mat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Det hilses fra det Sandefjordske! Snart skal det kjøres til det Osloske for de neste par dagene der. Tror jeg må innom det lokalet polet her og kjøpe meg ei flaske jeg kan hygge meg med på hotellet i kveld. Det må vel være lov?? Jaja. Ikke rart vi drikker.... ![]() Det er jo torsdag... Hepp hepp! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Ingen store planer for dagen.
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ettermiddag fra Klepp. Og gakk og ve med NAV altså... Nå ber de meg for n'te gang om å oppdatere ting i den såkalte "aktivitetsplanen" som alt er der...
![]() ... ellers går jobbsøkingen sin vante gang. Riktignok med litt mindre tid tilgjengelig siden jeg har snublet inn i vikarfellen igjen, men dette siste vikariatet har definitivt bidratt med motivasjon til å søke jobb andre steder. Ha en bedre dag, med eller uten NAV. ![]()
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Nei for det skjer jo aldri at noen drikke medbrakt på hotellrommet. Hvor mange her har opplevd at skjenkekontrollen kommer stormende inn på rommet? Tenkte meg det ja.... men for the rekord så skal jeg drikke det i bilen min på parkeringsplassen på utsiden....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Ikke så lenge bilen er parkert avslått og jeg ligger i baksetet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Jæjæ .. da var man i gang med å gjøre livet surt for de uærlige igjen. Fersk kaffe i koppen og boller i ovnen. Sånne man baker, altså.
Min gamle Kindle har begynt å oppføre seg rart, så hoppet på et salg hos Amazon forleden og anskaffet en ny Paperwhite til $89. Den kom i går, og det var enkelt og greit å overføre innholdet og sette opp mine (u)vaner. Desverre litt mindre enn min modell, så da måtte jeg bestille nytt cover også. Men det gamle falt omtrent fra hverandre likevel. Begynner å bli kaldt ute igjen - har droppet vesentlig siden jeg sto opp. Sur vind i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 19-04-2018 22:41 |
Hæppi innesnødd lørdag | LN-MOW | Flyforum | 11 | 10-12-2017 01:31 |
Hæppi laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 16-09-2017 21:26 |
Hæppi Onsdag !! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 03-06-2015 14:37 |